Lou Janssen

Goede prijs, makkelijke bestelling, correcte en snelle levering.

Eric Evers

Waar ik zo blij van wordt is dat je een goed advies krijgt. Omdat ze de juiste vragen te stellen kom je al snel tot een aantal producten die voor mij in aanmerking kunnen komen. Besluit was binnen 3... Waar ik zo blij van wordt is dat je een goed advies krijgt. Omdat ze de juiste vragen te stellen kom je al snel tot een aantal producten die voor mij in aanmerking kunnen komen. Besluit was binnen 3 minuten genomen. Belofte dat het de volgende dag in huis was is ook keurig nagekomen. Kan alleen maar vol lof spreken! Top bedrijf.

1951

Nee geen ervaring dit is de eerste keer.

Henk F.

Prima en correcte levering en de volgende dag al binnen.

Hans Terhoeven

Helemaal goed. Alles is top verlopen, ~Prima bedrijf

J.M.Sjouken

Na een niet complete eerste bestelling contact opgenomen. Hier hebben we in overleg de juiste accu besteld. en voor de 2de keer de bestelling aangepast.
Na wat doorpraten kwam ik erachter dat...
Na wat doorpraten kwam ik erachter dat mijn keus helemaal de boot (daar was de accu voor) helemaal misten en voor de 3de keer de bestelling aangepast.
De volgende dag kwam de accu binnen met de resterende onderdelen

Rob

Makkelijke bestelling, snelle levering en product zoals beloofd.

W noordhoek

Goede service en goede prijs! Complimenten voor t goede overleg met de koerier die de accu geleverd heeft

C. H. van Hassel

Wij hebben een motorjacht van 12.00 meter en hebben sinds de bouw op de werf in 2009, (oplevering 2010) in het voor- en achterschip een boeg- en hek schroef met jaren de optima red plus. Tot vorig... Wij hebben een motorjacht van 12.00 meter en hebben sinds de bouw op de werf in 2009, (oplevering 2010) in het voor- en achterschip een boeg- en hek schroef met jaren de optima red plus. Tot vorig jaar de boegschroef accu na de winter kapot te zijn gegaan door w.s. te diep ontladen geweest te zijn, denk ik. Gelijk 2 accu's besteld en de andere (nog goede) weg gegeven aan mijn broer. Wat bleek na de afgelopen winter toen we de accu weer wilden proberen bleek deze totaal leeg te zijn en gaf nog maar 2 volt aan i.pl.v. 12 volt. Wat hiervan de oorzaak is geweest weet ik niet, maar ik had wel weer een nieuwe nodig en wel door omstandigheden ook zeer snel. Zondag avond besteld en dinsdagmorgen afgeleverd, niets mis mee. Alleen het zit me nog steeds niet lekker dat ik de accu maar een paar maanden (zomer vaarseizoen) heb kunnen gebruiken en dat kan en mag eigenlijk niet. In april 2016 heb ik 2 accu's besteld en in april 2017 dus weer 1 accu. Kan het zijn dat er een slechte tussen heeft gezeten? Zit hier garantie op? De tweede accu heb ik binnen een jaar gekocht zie gegevens van mij. Adres is; Kees van Hassel Rosmolenstraat 5 7241 VP in Lochem.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw review, we stellen dit zeer op prijs.
We hadden niet eerder vernomen van u dat er iets mis zou zijn met uw vorige aankoop.
Uiteraard heeft u gewoon garantie, indien dit van...
Bedankt voor uw review, we stellen dit zeer op prijs.
Uiteraard heeft u gewoon garantie, indien dit van toepassing is op uw situatie.
Inmiddels hebben we contact met u opgenomen om het uit te zoeken en op te lossen.
U bent tevreden over ons en dat willen we graag zo houden! :)

Marcel de Ridder

Prima service, ik had zelf een verkeerde accu besteld.
Deze werd gratis omgeruild door accudienst.
Daarom is het een perfecte service.