B zweers

Accu voor BMW-R1200RT motorfiets besteld en betaald. De volgende dag al geleverd. Helaas....transportschade. Na een mailtje hierover kreeg ik per omgaand de mededeling dat ik de geleverde accu... Accu voor BMW-R1200RT motorfiets besteld en betaald. De volgende dag al geleverd. Helaas....transportschade. Na een mailtje hierover kreeg ik per omgaand de mededeling dat ik de geleverde accu mocht afvoeren en dat de volgende dag een nieuwe geleverd zou worden, hetgeen gebeurde.
Ik ben erg tevreden over het geleverde produkt, het assortiment, de snelle en correcte afhandeling van mijn klacht en de nazorg.
Ik zal Accudienst binnen mijn kennissenkring aanbevelen.

Smit lichtenauer

De accu besteld in de wetenschap dat ik hem de dag erop zou ontvangen. Helaas niet het geval. Hij zou tussen 14.30 - 17.30 bezorgd worden maar dit is niet gebeurd. Uitendelijk na telefonisch contact... De accu besteld in de wetenschap dat ik hem de dag erop zou ontvangen. Helaas niet het geval. Hij zou tussen 14.30 - 17.30 bezorgd worden maar dit is niet gebeurd. Uitendelijk na telefonisch contact is mij toegezeg dat hij vertraging heeft en iets later kan zijn. Net voor 18.00 weer gebeld en werd aangegeven dat hij door drukte nog later is, rond 19.00 zelfs! Heel de avond gewacht en helaas niets ontvangen. Uiteindelijk zou hij de volgende dag om 11.00 u bezorgd worden, ook dit is helaas niet gebeurd maar wel toegezegd. Na meerdere malen contact is hij uiteindelijk toch nog bezorgd.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw review, we stellen dit zeer op prijs.
Allereerst onze excuses voor de dag vertraging bij het afleveren.
De koerier heeft er duidelijk een potje van gemaakt. Als er dingen...
Bedankt voor uw review, we stellen dit zeer op prijs.
Allereerst onze excuses voor de dag vertraging bij het afleveren.
De koerier heeft er duidelijk een potje van gemaakt. Als er dingen beloofd worden dan moet dit nagekomen worden! Wij nemen dit dan ook zeker op met de koerier.
Helaas is het leed al geleden maar we hopen dat u toch blij bent met uw bestelling.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Raoul

Duidelijke site, goede prijs en een snelle levering. Gewoon fijn

Op Roakeldais

Prima, levering snel van een accu

fred

Snelle en correcte levering. Voor een accu best spannend, maar zeer netjes afgehandeld.

Marco

Snelle en correcte levering.

G. Van Deventer

Eerlijke prijs, snelle bezorging en een duidelijke site . Ga zo door.

Jeroen

Ik was op zoek naar een compacte kwaliteitsaccu met nét dat beetje extra reserve en vermogen voor een voertuig wat sporadisch gebruikt wordt.

De accu werd supersnel en correct door...

De accu werd supersnel en correct door Accudienst geleverd.

Dankzij de nauwkeurige zoekhulp was de plaatsing van de accu in het voertuig geen enkel probleem, mede dankzij de uitgebreide specificaties van het product en de info op deze site m.b.t tot het zelf vervangen van een accu. T.o.v. de vorige accu heeft deze Varta C6 een superieur startvermogen voor een alleszinds redelijke prijs.

Dit is de allersterkste beschikbare accu voor deze afmetingen en is een absolute aanrader voor iedereen die een compacte kwaliteitsaccu zoekt die de OEM-specificaties overtreft met een hoog startvermogen.

Albert

Bestelling , 's avonds na 22:00 uur gedaan, keurig binnen 2 dagen afgeleverd.

Johan Brink

Royaal aanbod
Snelle levering, geheel volgens verwachting