sienot

De accu is snel geleverd en werkt goed

H J Boerman

Prima ervaring. Geen klachten.

Theo Brettschneider

Snelle en nette aflevering

Schaap

Top Service, komt afspraken ook echt na.

A. Torenvlied

Netjes te woord gestaan na vragen.

Wessel

Keurig volgens afspraak geleverd
Lekker goedkoop, daar zijn we gek op.
En keurig netjes te woord gestaan.
Ik zeg: DOEN

Benny Cosemans

Snelle levering naar belgie op 2 dagen . volledig volgens afspraak , niets op aan te merken .

ode

Zeer tevreden over de service. Accu was besteld. Bleek toch net niet de goede maat te zijn. Werd netjes te woord gestaan en ontving de volgende dag een kostenloos alternatief waarbij het verschil... Zeer tevreden over de service. Accu was besteld. Bleek toch net niet de goede maat te zijn. Werd netjes te woord gestaan en ontving de volgende dag een kostenloos alternatief waarbij het verschil gecrediteerd werd.

Ben N.J. Meermasn

Bestelling van de accu werd correct verwerkt alsmede door MAPP overeenkomstig de op de website genoemde tijd de volgende dag geleverd. Door ons werd vooraf betaald en ook hiervan wordt de ontvangst... Bestelling van de accu werd correct verwerkt alsmede door MAPP overeenkomstig de op de website genoemde tijd de volgende dag geleverd. Door ons werd vooraf betaald en ook hiervan wordt de ontvangst vrijwel onmiddellijk middels e-mail bevestigd. Het is bijzonder prettig deze behandeling te ervaren hetgeen de indruk wekt met een professionele en betrouwbare organisatie van doen te hebben.

J.G.Achterkamp

Prima bedrijf, scherpe prijs, en supersnel geleverd . duidelijke website, goede communicatie .