Gioia De Buck

De accu die ik heb besteld kwam via deze website via Google gelijk naar boven als beste prijs-kwaliteit, wat ik erg belangrijk vind. Ik heb de accu rond het middaguur besteld en de volgende dag... De accu die ik heb besteld kwam via deze website via Google gelijk naar boven als beste prijs-kwaliteit, wat ik erg belangrijk vind. Ik heb de accu rond het middaguur besteld en de volgende dag vroeg in de ochtend kwam de bestelling al binnen! Ideaal! Ik had die dag geen tijd om naar de garage te rijden, dus bestellen was de snelste optie. De website is de afspraak van 'volgende dag in huis' volledig nagekomen en zelfs vroeg in de ochtend! Ik weet nu van jullie bestaan af dus wie weet tot in de toekomst!

sienot

Snelle leverig en goede accu

J.Ekkerman

Keurig en op tijd bezorgd

R.J. van Ravenswaaij

Prima bedrijf goed en overzichtelijk.

R. Brooks

Levering binnen twee dagen en een prima werkende accu voor een eerlijke prijs

Boer L M

Prima. snel en goed geleverd, en zeker niet onbelangrijk: goede prijzen

Rene tholen

Besteld .en netjes alles geleverd .super afgehandeld .en op tijd wat ze beloven .

Bert

Goede service, snelle levering

Peter L M Vinkoert

Ik had laat in de middag mijn bestelling, een Varta Accu, ge plaatst en reeds de volgende morgen voor 10u stond de bode keurig met het bestelde voor mijn deur.
Accu Dienst .nl een vertouwd...
Accu Dienst .nl een vertouwd bedrijf met een geweldige Service !!!