Harm Posthumus

Alles prima verlopen. Echt niks op aan te merken.

M. Vera

Goede service ook buiten kantoortijden. Op mijn vraag waar mijn accu bleef, kreeg ik direct een 06-nummer waarmee ik de vervoerder rechtstreeks kon bereiken.

Chris

Kan er alleen maar positieve punten van opnoemen.

Johan Segers

Accudienst is goed, vertrouwd en snel

Nicolaas C A Zoet

Mijn eerste ervaring pakt goed uit. Toch heb ik een tip voor de afdeling die het verpakken en versturen verzorgt. Denk na!

J.W.C. Vreeswijk

Duidelijke website en snel geleverd zonder poespas.

Hekkert Activities

Goede website, snel en goed filter! Ik had zo snel mijn juiste accu dat ik zelfs even twijfelde. Goede communicatie en snelle levering.

Bas van Beek / BVB Media B.V.

Heb 7 Dell bays besteld. Van de 7 was er 1 niet goed (LED lampjes werkten niet). Zonder enige vragen hebben ze mij een nieuw exemplaar gestuurd. De oude hoef ik niet terug te sturen. Zo wil je als... Heb 7 Dell bays besteld. Van de 7 was er 1 niet goed (LED lampjes werkten niet). Zonder enige vragen hebben ze mij een nieuw exemplaar gestuurd. De oude hoef ik niet terug te sturen. Zo wil je als klant behandeld worden, geweldige ervaring!

Doen wat ze beloven, zijn scherp geprijsd en hun aftersales is uitstekend.

Kan er geen bedenken. Mijn ervaring is uitstekend.

Rob Pijlman

Zwanenhals microfoon besteld voor alpine/parrot systeem in truck,binnen 3dgn binnen, na bestelling!!en het werkt SUPER,zeer tevreden mbt afhandeling en produkt,phonestore.nl doet wat ze beloven!!... Zwanenhals microfoon besteld voor alpine/parrot systeem in truck,binnen 3dgn binnen, na bestelling!!en het werkt SUPER,zeer tevreden mbt afhandeling en produkt,phonestore.nl doet wat ze beloven!! Kunnen velen voorbeeld aan nemen!!mvg Rob tevreden klant.:-)