a.rolman

Bestelgemak, alles binnen 3 minuten
volgende dag al om 2 uur afgeleverd

ramazan

Dit is echt een hele goede bedrijf. ze verkopen goede producten voor een goedkope prijs en snelle levering. eerst vertrouwde ik het niet echt, omdat het naar mijn mening echt goedkoop was maar ik... Dit is echt een hele goede bedrijf. ze verkopen goede producten voor een goedkope prijs en snelle levering. eerst vertrouwde ik het niet echt, omdat het naar mijn mening echt goedkoop was maar ik heb de gok gewaagt en het is echt een goed bedrijf. zeker een aanrader!

rein de vries

Super accu op.
7-2 -2017 om 15.10 besteld.
8-2-2017 om 10.30 ontvangen.
bedankt groet rein de vies

Mischa Pletsers

Prima service, vooraf telefonisch goed geholpen. Snelle levering en door een misverstand ook heel goed geholpen met het omruilen van de accu voor een ander. Deze was ook weer de dag erna in huis.... Prima service, vooraf telefonisch goed geholpen. Snelle levering en door een misverstand ook heel goed geholpen met het omruilen van de accu voor een ander. Deze was ook weer de dag erna in huis. En aangezien deze iets goedkoper bleek te zijn, hebbennze met het restant netjes terg gestort op mijn rekening. Dus alleen maar lof over accudienst.nl

Joh. van de Ruitenbeek

De hele procedure vanaf bestelling en aflevering thuis is correct en snel.

Heuver

Niet duur en snel (volgende dag) geleverd

Char

Mee denkende medewerkers aan de telefoon gehad.Advies goed,prijs top.
Ga zo door?

H.G. Willems

Goede prijs en snelle levering ,ik ben zeer tevreden over het op de hoogte houden van de klant over de levering van het product. Top.

Legrand

Prima service goed geholpen

Krachtwerkcustoms

Super snelle levering. Zeer gebruiksvriendelijke webshop. Zeer tevreden.