henk van lavieren

Prima service. Zeer snelle leverinG.

Kees Vos

Goede website met makkelijke zoek en filter mogelijkheden. Hierdoor gemakkelijk mijn keuze voor geschikte accu/druppel-lader kunnen maken. Mooi meegenomen dat er ook nog een tijdelijke korting was,... Goede website met makkelijke zoek en filter mogelijkheden. Hierdoor gemakkelijk mijn keuze voor geschikte accu/druppel-lader kunnen maken. Mooi meegenomen dat er ook nog een tijdelijke korting was, waar ik van kon profiteren.
Vervolgens was het pakket ondanks drukke kerstperiode de volgende dag bezorgd. PRIMA !

Johan Heuseveldt / autorijschool Johan

Levering zonder verzendkosten en volgens afspraak.
Goed advies en genoeg vergelijkbare keuze.
Veruit de goedkoopste :-)

M. sar

Ik ben zeer tevreden met jullie bedrijf

Marcel Verweij

Gewoon perfect! Accu iets na 17:00 uur besteld, de volgende morgen om 11:00 uur in huis.
Ik werd via sms op de hoogte gehouden. Top!
Hier kunnen veel bedrijven nog wat van leren.

F. van Mierlo

Zeer snelle levering en goede info over order verloop via sms!

Van Den Ende.

Perfecte service en snelle levering.

Alles is gewoon goed en duidelijk.

Op deze site valt wat mij betreft op dit moment niks aan te merken.

Sjors

Zeer gebruiksvriendelijke website. Ruim assortiment met zeer goeie prijzen.

Martine

Zo snelle bezorging had ik niet verwacht, wat een goede service! Bedankt!

N.T.Chatelin

S`avonds een accu besteld (VMF GREEN SYSTEM 12V 62Ah(20h). s`middags een telefoontje ontvangen dat de koerier de accu beschadigd heeft en met de mededeling dat een personeelslid diezelfde avond een... S`avonds een accu besteld (VMF GREEN SYSTEM 12V 62Ah(20h). s`middags een telefoontje ontvangen dat de koerier de accu beschadigd heeft en met de mededeling dat een personeelslid diezelfde avond een nieuwe komt brengen. Ongelukjes kunnen voorkomen, en dit bedrijf doet daar iets aan. Zogezegd zo gedaan. Bravo AccuDienst.