Caspers

Makkelijk te bestellen, snel en goed afgeleverd.
Aanrader

Koos Barnhoorn

Snel geleverd, prima product. Geen enkele opmerking.

Sake Wijbenga

Ben zeer tevreden over de afhandeling, gehele traject tot levering wordt goed begeleid!

Gommans Automatisering BV

Geheugen besteld omdat ik het snel nodig had. Op de beloofde dag van levering gebeld, blijkt het nog niet opgestuurd. Geen voorstel voor een herstel door bijvoorbeeld een expresse levering of iets... Geheugen besteld omdat ik het snel nodig had. Op de beloofde dag van levering gebeld, blijkt het nog niet opgestuurd. Geen voorstel voor een herstel door bijvoorbeeld een expresse levering of iets dergelijks, enkel sorry en jammer.

Sterk punt is het het onder de leverbeloftes uitkomen waardoor je als klant met de problemen zit.

Problemen die zelf gemaakt zijn niet bij de klant laten liggen maar oplossen!

Evert-Jan

Duidelijke site, met eenvoudige selectie door middel van invoeren van je kenteken

hansacorp

Snelle levering, accu zat wel vol met plakband en stikkers welke zeer moeilijk zijn te verwijderen en er dan slordig uitziet en plakkerig is..
er is gekozen met extra service en daarbij als...
er is gekozen met extra service en daarbij als extra een telefoonhouder wordt bijgeleverd maar die is niet ontvangen.
wellicht komt het mog als nalevering

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw positieve review, we stellen dit zeer op prijs! :)
Bedankt voor uw positieve review, we stellen dit zeer op prijs! :)
Spijtig om te horen dat de accu plakkerig was van de stickers. Ons verzendlabel zou geen plakresten mogen achterlaten maar soms plakt de koerier er een andere sticker op (bijv. als onze sticker niet goed leesbaar is).
Het is niet netjes maar uiteraard heeft het geen effect op de werking van de accu.
We hebben inmiddels al contact gehad over de missende telefoonhouder. Dit lossen we direct op voor u!
Nogmaals bedankt voor uw bestelling en heel veel plezier van de accu.

Nils Leenders

Super goede service ik had waarschijnlijk de de verkeerde geheugen besteld na mijn mail belde ze gelijk op en hebben de goede geleverd.
het verschil hebben ze ook terug betaald top.

Goede service en advies

Wilfried Monreal

Eerste levering in het kort PERFECT.

J.H.T.M Daniëls

Super service, en waar voor je geld. TOP

Christian

Snelle service voor een uitstekende prijs!