Elshout

Goede feetback. Goede keus en geeft zelf al de juiste accu voor jouw auto aan.
Je kan ook apart aangeven dat je de accu in de achtertuin bijvoorbeeld neergezet wil hebben.
Snelle...
Goede feetback. Goede keus en geeft zelf al de juiste accu voor jouw auto aan.
Snelle levering gelijk de andere dag.

schroder

Zeer goede ervaring, door een fout mijnerzijds de verkeerde accu,s besteld na een telefoontje de goede passende accu de volgende dag reeds opgestuurd en omgeruild grote klasse en geen gezeur

leerkes gereedschappen

Prima service, doen wat ze beloven , ook hulde aan de bezorger ,
vgr,g.l.

peter vd vleuten

Perfecte service !!!! dik tevreden !!

Henk

In korte tijd hier al voor de 2e keer een accu besteld. Een zeer professioneel bedrijf met kwaliteitsproducten en zeer scherpe prijzen!

Wim Gardenier

Duidelijke website, en maken waar wat ze beloven,dit in tegenstelling met een ander bedrijf waar ik eerst een accu besteld had.

R. Smit / AVS

Uitstekende informatie en gratis verzending

Liberazzi

Goed toegankelijk, duidelijk. Levering keurig op tijd en stevig verpakt.

Ilona K.

Prima. Snel met het op de hoogte houden van status van de bestelling.

C. Martens

Product veel later dan aangegeven op de site!
Retourneren is niet kosteloos waardoor je dus achteraf met producten blijft zitten omdat retourneren ook geld kost!

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw review, we stellen dit zeer op prijs.
Bedankt voor uw review, we stellen dit zeer op prijs.
De door u bestelde hoesjes waren niet direct leverbaar waardoor de levertijd 3 dagen was. Dit stond ook bij de producten aangegeven maar wellicht heeft u dit over het hoofd gezien.
Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat u iets niet mooi vindt of het toch niet is wat u ervan verwacht. Indien u gebruik wilt maken van de 14 dagen bedenktermijn dan zijn de kosten voor het terugsturen voor uw eigen rekening. Dit vermelden we dan ook duidelijk op onze site.
Overigens is (bij het terugsturen van een telefoonhoesje) het vaak al genoeg om 2 of 3 postzegeltjes te plakken als frankering.
We vinden het erg spijtig dat u ons op alle punten erg slecht beoordeelt. We doen altijd ons best om al onze klanten een prettige winkelervaring te geven.