Ilona K.

Prima. Snel met het op de hoogte houden van status van de bestelling.

C. Martens

Product veel later dan aangegeven op de site!
Retourneren is niet kosteloos waardoor je dus achteraf met producten blijft zitten omdat retourneren ook geld kost!

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw review, we stellen dit zeer op prijs.
Bedankt voor uw review, we stellen dit zeer op prijs.
De door u bestelde hoesjes waren niet direct leverbaar waardoor de levertijd 3 dagen was. Dit stond ook bij de producten aangegeven maar wellicht heeft u dit over het hoofd gezien.
Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat u iets niet mooi vindt of het toch niet is wat u ervan verwacht. Indien u gebruik wilt maken van de 14 dagen bedenktermijn dan zijn de kosten voor het terugsturen voor uw eigen rekening. Dit vermelden we dan ook duidelijk op onze site.
Overigens is (bij het terugsturen van een telefoonhoesje) het vaak al genoeg om 2 of 3 postzegeltjes te plakken als frankering.
We vinden het erg spijtig dat u ons op alle punten erg slecht beoordeelt. We doen altijd ons best om al onze klanten een prettige winkelervaring te geven.

M. Van Prooijen

Uitstekende informatie op website, snelle en gratis levering

G de Jong

Zelfverkeerd besteld maar na telefonisch contact zeer correct geholpen mode juiste accu te bestellen. Alles op zeer korte termijn goed opgelost.

Harrie van den Broek

Prima snelle levering

Tim Ruijs

Op zoek naar geschikte accu's voor en online UPS. Na wat rondzoeken op Internet AccuDienst.nl gevonden. Er blijkt een enorm aanbod van accu's te zijn! Dus het was even puzzelen om de juiste te... Op zoek naar geschikte accu's voor en online UPS. Na wat rondzoeken op Internet AccuDienst.nl gevonden. Er blijkt een enorm aanbod van accu's te zijn! Dus het was even puzzelen om de juiste te vinden. Vervolgens bestelling geplaatst en deze werd zeer snel afgehandeld.

bram beun

Prima service

Hennie Eerhart

In tegenstelling tot andere sites kon ik snel het juiste type accu voor mijn auto vinden

A van Duijn

Geen makkelijke naam ! gevonden via een foto van het product, voor de rest niets dan lof ! snelle levering/

Sander Hoetink

Levering binnen 24h en (zeer) snelle communicatie per mail. Top!