T.de Jong

Overzichtelijke site toch waren er nog wat vragen mijnerzijds welke zeer professioneel beantwoord werden ook de after sale erg tevreden

Sastiam

Klantenservice is super. Ondanks dat de USB die ik bestelde niet leverbaar was, is er veel moeite gedaan om alsnog aan mijn verwachtingen te voldoen.

Bart van Nies

Prima. Gewoon snel geleverd voor een mooie prijs.

Jan Bindels

Duidelijke site.
Snelle levering.

B van Rijsewijk

Duidelijke en overzichtelijke website, prima en zeker een aanbeveling waard

J. Van Oers

Accu besteld om 16:30hr. Zoals beloofd was de levering de volgende dag binnen. Heel handig dat je aan de hand van je kenteken tot een batterij selectie komt.

Per abuis heb ik een accu...

Per abuis heb ik een accu besteld met een verkeerd bevestiging systeem. Volgende dag gebeld met Accudienst, waar een zeer deskundige mevrouw me heeft geholpen om de accu om te ruilen voor de juist type. Excellente service!

Michiel Everts

Het bedrijf reageert goed.
Maar de vervoerder belooft vandaag te komen,
Wij bleven de hele dag thuis. Om 19.10 lees ik een mail dat we niet zouden zijn om 19.01 !!!
Wij waren...
Het bedrijf reageert goed.
Maar de vervoerder belooft vandaag te komen,
Wij waren gewoon thuis geen briefje niks.
Ook niets afgegeven bij de buren. Noudan mag ik weer 3 dagen wachten. Geen goede beurt.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw reactie en fijn om te horen dat u ons aanraadt.
We vinden het zeer spijtig dat het zo fout is gegaan met het afleveren van uw accu.
Iemand bij het koeriersbedrijf heeft...
Bedankt voor uw reactie en fijn om te horen dat u ons aanraadt.
Iemand bij het koeriersbedrijf heeft verzaakt z'n werk goed te doen. Deze persoon krijgt dat zeker te horen want dit is simpelweg niet zoals moet.
Onze excuses voor het ongemak, we gaan kijken hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen.

Giovanni

Uitstekend, vragen werden snel beantwoord en de bestelling is snel geleverd.
Interngeheugen.com staat in mijn geheugen bij een volgende aankoop (-:

Goede en juiste informatie via de website. Via mail heb ik het juiste advies gekregen.
Intern geheugen werkt naar volle tevredenheid.

Paul Kempen

Uitstekend