Dave

Super snel om 13.00u accu besteld en de volgende dag stond er een vriendelijke bezorger met een accu!

a claassens

Heb de batterij besteld , maar het bleek dat mijn afstandsbediening stuk was.
batterij terug gestuurd en binnen enkele dagen mijn geld terug gekregen, top wat mij betreft

johannes funk

Geweldige servce !!!

Jelle Draaisma

Super snelle levering en super strakke actie van de chocoladeletter, geheugen stipje werkt goed snel en naar behoren

Pim

Mijn eerste bestelling na de goede reviews gelezen te hebben. Het was een top ervaring. Na de bestelling twijfelde ik of de accu zou passen. De klantenservice wist me te vertellen dat hij zou passen... Mijn eerste bestelling na de goede reviews gelezen te hebben. Het was een top ervaring. Na de bestelling twijfelde ik of de accu zou passen. De klantenservice wist me te vertellen dat hij zou passen en wanneer dat toch niet zo zou zijn ik hem gewoon kon omruilen. Dat was allemaal niet nodig ;)

Gorter

Dank zij oplettendheid van salesstaff juiste geheugen besteld. Ik had weliswaar het juiste geheugen type besteld, maar niet de juiste physical size: dimm vs sodimm.

Romke Kroondijk

Voor de eerste keer hier terecht gekomen via de website. Duidelijke info ging vooraf aan de bestelling

Alles correct geïnformeerd en snel geleverd. helemaal tevreden met afhandeling en het geleverde product. Kom de volgende keer terug naar dit bedrijf. Hartelijk dank.

kan niet beter naar mijn mening

Stephan Dasia

Prima bedrijf, was duidelijk in de communicatie en het bestelde was op de aangegeven tijd binnen.

lennips

Perfect besteld en snel geleverd, top

Leo Noort

Uitstekende organisatie en veel kennis van zaken bij het personeel.
Accu's gekocht voor een camper.
Uitstekende organisatie en veel kennis van zaken bij het personeel.
Accu's gekocht voor een camper.
Op het invoeren van het kenteken direct een lijst met startaccu's voor tractie. Keuze makkelijk.
Gebeld voor telefonisch advies accu woongedeelte. Advies binnen 2 minuten rond.
's-Middags besteld op hun site, volgende dag begin middag geleverd, voor de avond geplaatst!
Sneller kan toch niet?
Heel tevreden.