Douwes

Bestelling is snel geleverd

Marieke

Snel en goed geleverd

arjen van Suijlekom

Goed prijs en snel geleverd

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor je fantastische review. 😍 Hier doen we het voor!
Heel veel plezier van de backup-accu voor je Mercedes en graag tot de volgende keer! ^Pieter van MAPP

Jan

Bosch accu gekocht, scherpste prijs van allemaal!

Bedankt voor je super mooie review, we stellen het zeer op prijs! 😄
Bedankt voor je super mooie review, we stellen het zeer op prijs! 😄
Soms is eenzelfde type auto uitgebracht met verschillende modellen accu's. Echter als je de 4 eenvoudige tips volgt bij de kentekencheck dan kom je altijd uit bij de juiste accu. 💪
Veel plezier van de Bosch accu en graag tot de volgende keer! ^Pieter van MAPP

Pierre heynen

Mooi op tijd geleverd bestelling gecontroleerd goede

Particulier

Voortreffelijke en snelle service,zelfs telefoontje bij aankomst

Sh

Slechte ervaring. 4 dagen zitten wachten op een accu. Op site staat dat ie op voorraad is en verzonden maar koerier komt nooit opdagen. Ze houden je maar aan het lijntje en als je vraagt om te... Slechte ervaring. 4 dagen zitten wachten op een accu. Op site staat dat ie op voorraad is en verzonden maar koerier komt nooit opdagen. Ze houden je maar aan het lijntje en als je vraagt om te bellen met de vervoerder word je door hun weer terug verzonden naar de leverancier. Dus lekker van het kastje naar de muur. Ik koop er nooit meer wat. Bagger zaak.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw review. We stellen uw feedback zeer op prijs. Volgens de Track&Trace was u op de bezorgdag (de dag na uw bestelling) niet thuis. Daarna heeft het inderdaad nog 3 dagen geduurd... Bedankt voor uw review. We stellen uw feedback zeer op prijs. Volgens de Track&Trace was u op de bezorgdag (de dag na uw bestelling) niet thuis. Daarna heeft het inderdaad nog 3 dagen geduurd voordat u de accu heeft ontvangen. Ondertussen hebben we u zo goed mogelijk geholpen via WhatsApp en naar niemand anders toegestuurd. Maar het is uiteraard niet leuk als je de accu snel nodig hebt. Excuses voor de vertraging en alsnog veel plezier van de accu. ^Pieter van MAPP