R. Visser

Wat een uitstekende service! Een mailtje en telefoontje was voldoende om een verkeerde bestelling om te wisselen. De koerier haalde de verkeerde bestelling thuis op en bracht direct het juiste... Wat een uitstekende service! Een mailtje en telefoontje was voldoende om een verkeerde bestelling om te wisselen. De koerier haalde de verkeerde bestelling thuis op en bracht direct het juiste product. Zonder gedoe en bijbetaling. Dat noem ik nog een service!

Willie Helsloot

Top!! De accu is netjes en keurig optijd geleverd. De prijs is ook prima!!

V.d.Woude

Snelle en correcte levering. Met deze kabel was het mogelijk snel de harddisk van mijn Laptop over te zetten naar SSD .
Pc regeert nu als nieuw.

C. van Dijk

Uit eerdere ervaringen met deze leverancier heb ik ook nu weer gekozen voor accu levering.
Prijzen zijn zeer concurerend en de service is uitstekend, ik heb voor de motor accu`s aangeschaft en nu ook voor de auto.

H van Ewijk

Uitstekend ! Na een prima telefonisch advies, om 14:30 uur accu besteld en om 10:00 uur de volgende morgen geleverd.

Bas Lendemeijer

Snel geleverd en goede communicatie

H Rozenveld

Ik ben zeer goed te spreken over dit bedrijf nette en correcte behandeling en de juiste product geleverd.

Johnny

Een nieuwe Varta Silver Dynamic F19 besteld voor een scherpe prijs, op voorraad en supersnel geleverd.
Vrijdag besteld, zaterdag voor 11.00 u in huis.
De dag erna zag ik helaas elders...
Vrijdag besteld, zaterdag voor 11.00 u in huis.
De dag erna zag ik helaas elders voor 15 euro goedkoper elders nog, dus voortaan eerst maar een goed verder googelen.

ser verweij

aanschaf Varta Start-Stop Plus D52 accu 12V 60Ah(20h bestelgemak, zeer scherpe prijsstelling, voorradig, supersnelle levering, s' avonds besteld, zaterdag voor 11.00 u in huis

Arnout

Snelle levering. Scherpe prijs. Goede kwaliteit.