Jan Bos

Rob

Duidelijke site simpele bestelprocedure

Staling

Gewoon in 1 woord Top.
Snel geleverd en voordelig.

Gr Arthur

Mqueis

Snelle levering en prima prijs/kwaliteit verhouding!

vanhetgoor

Het product dat ik pas eind van de middag bestelde was ècht de volgende dag in huis. Er is dus 's-avonds gewerkt om mijn bestelling klaar te maken. Wat ik ook erg prettig vond was dat ik gewoon met... Het product dat ik pas eind van de middag bestelde was ècht de volgende dag in huis. Er is dus 's-avonds gewerkt om mijn bestelling klaar te maken. Wat ik ook erg prettig vond was dat ik gewoon met iDeal kon betalen, dus met mijn eigen bank. Geen gezeur met creditcard.

f.c.t.schrijvers

Supersnelle levering van een produkt wat geheel voldoet aan de verwachting

Settembrini Publishers BV

Via Google website gevonden. Gaf direct real-time aan welk type geheugen ik voor die (oude) computer kon bestellen. Schelde heel veel uitzoekwerk. Bestelling direct geplaatst, week later deze... Via Google website gevonden. Gaf direct real-time aan welk type geheugen ik voor die (oude) computer kon bestellen. Schelde heel veel uitzoekwerk. Bestelling direct geplaatst, week later deze (vintage) geheugenkaartten in huis, tegen een redelijke prijs

c.appel

Keurig gewerkt volgens afspraak

Michel

Door omstandigheden kon mijn bestelde accu niet geleverd worden binnen de gegeven termijn. Werd keurig gebeld en een alternatief voorgesteld die zelfs nog beter is dan mijn eigen keuze. Zeer snelle... Door omstandigheden kon mijn bestelde accu niet geleverd worden binnen de gegeven termijn. Werd keurig gebeld en een alternatief voorgesteld die zelfs nog beter is dan mijn eigen keuze. Zeer snelle levering en prima open communicatie.

theo

Supersnelle levering...duidelijk en heldere communicatie...top Accu.... volgens gebruiksaanwijzing accu vullen een uurtje laten staan, monteren en rijden