r van 't hoff

Zeer tevreden

Wel snel geleverd maar zag te laat dat het een goedkope arduino kloon was. En dan bedoel ik ook: een HELE slechte kloon.

Met het woordje "compatibel" werd aangegeven dat het dus een...

Met het woordje "compatibel" werd aangegeven dat het dus een kopie was van het origineel. En compatibel is hij niet omdat deze op OSX niet werkt, terwijl een originele wel werkt op OSX.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw review.
Bedankt voor uw review.
We vinden het heel spijtig dat het geleverde product niet naar behoren werkt. Dit is absoluut niet de bedoeling! We hebben niet eerder klachten gehad over dit product.
Jammer genoeg heeft u geen contact met ons opgenomen. Zou u dit alsnog willen doen? Juist als u ontevreden bent, dan vinden we het extra belangrijk om dit goed op te lossen. Echter moeten we dan wel de kans hiervoor krijgen. Service en klanttevredenheid zijn erg belangrijk voor ons!
Onze excuses voor het ongemak.

J. H. Maasbree

Ook dit keer een nieuwe accu besteld, goede website en correcte snelle levering.

wibo art & grafix

Prima service en snelle levering

J. van de Langerijt

Goede informatie gekregen over welk geheugen ik moest kopen. Mijn MAC gaf aan dat ik maar maximaal 8GB kon plaatsen terwijl op de site van interngeheugen vermeldt werd dat ik 16GB kon plaatsen.... Goede informatie gekregen over welk geheugen ik moest kopen. Mijn MAC gaf aan dat ik maar maximaal 8GB kon plaatsen terwijl op de site van interngeheugen vermeldt werd dat ik 16GB kon plaatsen. Volgens interngeheugen gaf Kingston de garantie dat het zou werken. Indien niet het geval kon ik omruilen of retourneren. De aangeschafte 16 GB werkt prefect.

Snelle reactie opvragen van Mail. Goed advies.

alberto gorin

Na

na

na

Robert

Prima levering conform afspraak, en ook nog heldere telefonische ondersteuning. (onervaren particulier).

H. Aanen

Op 19/9 een accu voor mijn motor besteld bij dit bedrijf vanwege de schappelijke prijs en het feit dat de accu op voorraad was en de beloofde snelle levering binnen 2-3 dagen.
Direct een mail...
Direct een mail ontvangen met de melding dat er per sms een bericht verstuurd zou worden zodra het pakket verzonden werd.
Vanwege een lange stilte hierna heb ik op 27/9 een mail gestuurd waar mijn accu bleef.
Op 28/9 een antwoord ontvangen dat door verhuizing van het warenhuis van de leverancier er een vertraging in levertijd was ontstaan (best leuk en prettig als dit eerder zou zijn gemeld), maar dat de accu eind vd week, uiterlijk begin volgende week geleverd zou worden.
Nadat er wederom niet geleverd werd heb ik maar eens gebeld met de mededeling dat ik de performance wel heeeeeeeeeeeeeeel slecht vond.
Op 06/10 ontving ik een mail van dit bedrijf met de mededeling dat de leverancier meldde dat de levering pas op maandag 10/10 plaats zou vinden ......... dit was 100% zeker.

Op 11/10 laat middag heb ik nogmaals gebeld waar de accu bleef.
Ik kreeg wederom als antwoord dat de accu nog niet van de leverancier ontvangen was en ze dus helaas nog niet geleverd kon worden.
Na wederom mijn opperste verbazing en woede geuit te hebben over de amateuristische behandeling van je klanten en het feit dat ik dit niet accepteerde werd ik terug gebeld dat er nog eenzelfde accu beschikbaar was voor een klant die nog op ander besteld materiaal wachtte.
De accu werd meteen opgestuurd!! HULDE!!

RUIM 3 WEKEN OP EEN ACCU MOGEN WACHTEN DIE VOLGENS DE BESTELSITE OP VOORRAAD WAS!

De bijgevoegde aardigheidjes (prullaria) van reclame materiaal deden de woede en onbegrip niet koelen!

De uiteindelijk geleverde accu was wel in orde, en voor een schappelijk prijs.
Dat dan weer wel !!

Reactie Interngeheugen.com:

Allereerst (wederom) onze excuses voor de gang van zaken, het had nooit zo mogen gebeuren!
De levering en communicatie lieten duidelijk te wensen over. Hierbij moeten de hand in eigen boezem steken.
De door u bestelde accu kwam inderdaad veel te laat binnen door verhuis-problemen bij de fabrikant. Maar dit mag in geen geval betekenen dat u niet snel en correct op de hoogte wordt gesteld.
Wij trekken zeker lering uit deze situatie om dit in de toekomst te voorkomen.
Bedankt voor uw review, we stellen uw feedback zeer op prijs.

J Lont

De accu is super snel geleverd, prijs is prima
Niets aan toe tevoegen
Top natuurlijk een klasse accu van een top merk

Nardy Fokkema

Binnen het beloofde tijdstip geleverd, jullie verdienen een pluim .