E. Langenhof

Eerste keer een accu besteld via internet
Voorraad artikel gekozen en inderdaad met een dag in huis

Frosk

Goed betrouwbaar snelle levering. Uitstekende webshop

Jhscholten

Prima geholpen via de telefoon ,de accu die ik wilde bestellen paste niet bij de lader die in mijn camper gemonteerd zit.
Dus ik zou een ieder aanraden bij het bestellen van een boord accu...
Dus ik zou een ieder aanraden bij het bestellen van een boord accu voor zijn camper even te bellen.
De varta die ik nu gemonteerd heb,heeft nog 15 amph meer vermogen als degeen die eruit kwam.
Prima geholpen dus.

P.E. van der Sluis

De bestelde artikelen worden razendsnel en zorvuldig verpakt verstuurd.

Jan

Goed en goedkoop product, daarbij een snelle levering. Super tevreden.

mark timmerman

Top service en snelle levering.goede informatie over produkt.

Rob Kapelle

Ik ben meer dan tevreden over zowel het product als de service. Nadat ik mijn kenteken van mijn auto had opgegeven werd dit product aan mij geadviseerd. Na dat ik de bestelling had geplaatst ontving... Ik ben meer dan tevreden over zowel het product als de service. Nadat ik mijn kenteken van mijn auto had opgegeven werd dit product aan mij geadviseerd. Na dat ik de bestelling had geplaatst ontving ik vrijwel direct een orderbevestiging. Daarna werd ik keurig op de hoogte gehouden over het verloop van de levering. Product werd keurig binnen het aangegeven tijdsvak, op mijn werk, bezorgd. 's avonds meteen geplaatst.
Product werkt na behoren en accudienst maakt meer dan waar wat ze beloven op hun site. Super. Volgende accu gaat hier zeker weer besteld worden.

J. Bont

Ze doen wat ze beloven. Accu besteld voor 16.00 volgende dag geleverd. Zoals aangegeven op de site. Uitstekend.

A.J. van Wijngaarden

Had gen ervaring

Frank

Zeer snelle en goede levering.