Bert Oonk

Zeer positief, zeer nette mensen, en hele goede communicatie

snel en goedkoop

vicky dewulf

Supersnelle levering, alles in orde!

Aad van Eijken

SUPER!
Doordat onze vorige accu t.b.v. de mover van onze caravan meerdere malen
leeg gestaan heeft was deze helaas overleden.
Voorlopig staan we nog even op de camping op Texel...
SUPER!
Doordat onze vorige accu t.b.v. de mover van onze caravan meerdere malen
leeg gestaan heeft was deze helaas overleden.
Voorlopig staan we nog even op de camping op Texel maar als we moeten vertrekken
hebben we hiervoor toch een accu nodig.
Onze (op Texel uiteraard) Duitse buurman is altijd automonteur geweest en wist te voorspellen
dat de nieuwe gelijkwaardige accu ons tussen de € 350,00 en € 400,00 zou gaan kosten.
Toen hij na 3 dagen onze nieuwe accu zag en de rekening a € 135,00 inclusief bezorgkosten en BTW
Gaf hij met heel veel moeite toe dat ik, waarvan hij zei dat dit onmogelijk was toch gelijk had.
Hij wilde graag het adres van AccuDienst.nl
Sterker nog! Hij heeft aan alle overige Duitse camping gasten ( dus eigenlijk aan iedereen)
Jullie adres doorgegeven.

Zoals door mij zojuist omschreven is gewoon echt zoals het gegaan is .

Dus zelfs iemand (met ervaring) uit het land waarvan wij altijd zeggen dat
alles daar veel voordeliger is was onder de indruk van de kwaliteit, prijs en
Levertijd van AccuDienst.nl

Normaal reageer ik niet op het eeuwige "uw feedback a.u.b."
maar in dit geval vond ik het zeker door de overige reacties leuk om te vermelden.

Groetjes, Aad.

Van Kammen

WoW supersnel geleverd erg blij met de bestelling.

H. Eenschoten

Zeer goed ervaring met dit bedrijf

DJB

Goede info op de website en snelle levering.

J.J. Gerrits

Prima ervaring. Eenvoudig bestellen en keurige aflevering.

Hans Cools

Martien van Dommelen

Scootmobielaccu's besteld. Bij aflevering bleken deze niet de juiste afmetingen, na contact met MAPP heb ik ze kunnen omruilen. Alleen op de website staat dat het gratis omruilen is. Het gratis... Scootmobielaccu's besteld. Bij aflevering bleken deze niet de juiste afmetingen, na contact met MAPP heb ik ze kunnen omruilen. Alleen op de website staat dat het gratis omruilen is. Het gratis retourneren bleek alleen voor accu's te gelden die door de MAPP eigen bestelservice gebracht zijn zoals bv autoaccu's. Dit is misleidende tekst op de website. Verder goede service en de tweede levering wel goede accu's.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw review en fijn om te horen dat u ons bedrijf aanraadt!
Bedankt voor uw review en fijn om te horen dat u ons bedrijf aanraadt!
Het is uiteraard niet onze bedoeling om onze klanten te misleiden met de omruilservice. We gaan kijken hoe we dit anders kunnen vermelden zodat er geen onduidelijkheid kan ontstaan.
Heel veel plezier van de accu's en graag tot een volgende keer.