Bert van Weert / Addictions

Bij AccuDienst.nl profiteer je van de kracht van specialisme. Heldere productinfo, een uitstekende orderstroom en een prima product voor een prima prijs. Daar krijg je lekkere energie van!

E kilic

Top service en product

Inge van de Kamp- van der Zwaan

De site van accudienst.nl is helder en overzichtelijk. Duidelijke informatie over de producten zodat we ook snel een keuze konden maken. We hadden verwacht dat ons product op een woensdag geleverd... De site van accudienst.nl is helder en overzichtelijk. Duidelijke informatie over de producten zodat we ook snel een keuze konden maken. We hadden verwacht dat ons product op een woensdag geleverd zou worden (dit stond op de site) maar boven verwachting kwam de levering zelfs een dag eerder en hierover werden we goed op de hoogte gehouden via mail en sms. Top service, ga zo door. Ook goede prijs en kwaliteit.

E kilic

Top service en product

J.W.Berkhout

Direct en snel geleverd, niet moeilijk met een algemeen en veel gebruikt onderdeel (koolborstels), bijna standaard in allen wasmachine / wasdroger motors. Helaas was het niet het probleem, een... Direct en snel geleverd, niet moeilijk met een algemeen en veel gebruikt onderdeel (koolborstels), bijna standaard in allen wasmachine / wasdroger motors. Helaas was het niet het probleem, een oplossing van +/_ €12 werd iets duurder, een nieuwe wasmachine.

Particulier

De kreet op het log

Dingjan

Prima snelle levering

Ruud

Qua digibeet is het me gelukt wat intern geheugen bij te plaatsen en is mijn desktop weer war sneller. Heerlijk! En zo simpel als copy paste....

Alles ging honderd procent soepel!

Zou ik niet weten.....