Richard

Zeer duidelijke communicatie, snelle levering!
Varta Start-Stop Plus D52 accu 12V 60Ah(20h) 242x175x190x190

M.Rijsdijk

Snelle levering zoals het hoort na snelle betaling!!! aanrader.

Peter Hout

Zo zou ieder bedrijf moeten werken! Ik werk zelf als verkoper en heb regelmatig Accudienst.nl aangehaald als voorbeeld. Voordat ik een bestelling plaatste heb ik een vraag gemaild welke binnen 1... Zo zou ieder bedrijf moeten werken! Ik werk zelf als verkoper en heb regelmatig Accudienst.nl aangehaald als voorbeeld. Voordat ik een bestelling plaatste heb ik een vraag gemaild welke binnen 1 werkdag keurig werd beantwoord. Daarna heb ik de bestelling geplaatst en tijdens het volgende proces word je middels sms en mail volledig op de hoogte gehouden van de voortgang van je bestelling. Binnen 1 dag had ik het bestelde artikel in huis met een goede omschrijving en instructie meegeleverd. Keurig verzorgd!!!

Ed Konieczny

Mooie prijs, snelle levering, goed product

Vd Putte

Snelle levering, uitstekende informatie.

Ron

Alles klopte gewoon top

Jan Jacob Bruin Texel.com

Prima website je weet zo welk geheugen bij je oude iMac past.Binnen een dag in huis , geplaatst en het werkte perfect.
Daarna nog een info gevraagd over een iMac uit 2008 die naar 6 GB zou...
Daarna nog een info gevraagd over een iMac uit 2008 die naar 6 GB zou kunnen worden uitgebreid, keurig antwoord gekregen, maar dat geheugen is nogal duur omdat de oude vorm niet meer gemaakt wordt moet je dus nu 6 GB kopen voor € 177,00 Dat heb ik voor de geringe verhoging van 2 GB niet gedaan, maar bij een locale leverancier zou het €250,00 gekost hebben. Ik kan geheugen.nl van harte aanbevelen.

R Kruijer

Alles was keurig op tijd zoals op de site belooft was perfect en super snel

Henk van Ringen

Positief op de website kun je een goede keuze maken en er wordt een helder advies gegeven

Arjan

Vrijdagmiddag gebeld omtrent advies aanschaf intern geheugen iMac. Zaterdag de geheugenmodule in huis en ingebouwd. Werkt perfect!