De Kok

Omdat ik een fout gemaakt had bij het bestellen belde ik dit bedrijf op, er werd direct opgenomen en de fout werd direct hersteld.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw super mooie review. Een foutje maken is menselijk dus fijn dat we het snel hebben kunnen oplossen voor u! 💪 Veel plezier van uw bestelling en graag tot de volgende keer! ^Pieter van... Bedankt voor uw super mooie review. Een foutje maken is menselijk dus fijn dat we het snel hebben kunnen oplossen voor u! 💪 Veel plezier van uw bestelling en graag tot de volgende keer! ^Pieter van MAPP

Babak Pirzadeh

Ik heb mijn bestelling op tijd en in goede kwaliteit ontvangen.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw mooie review en veel plezier van de accu.
Bedankt voor uw mooie review en veel plezier van de accu.
En bedankt voor de tip. Alle grote accumerken hebben we al in ons assortiment maar als we iets missen dan voegen we dat uiteraard graag toe. Nogmaals bedankt een veel plezier van uw bestelling! ^Pieter van MAPP

Hans

Fijn en goed bedrijf om contact mee te hebben als je een vraag hebt.

Alfons

Goede en snelle service en nergens goedkoper

Snelle levering maar retour werkt niet

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor je review, we stellen je feedback zeer op prijs. Fijn om te horen dat we snel leveren en snel reageren.
Een accu is een zwaar en onhandig ding en daardoor is terugsturen inderdaad...
Een accu is een zwaar en onhandig ding en daardoor is terugsturen inderdaad lastiger maar niet onmogelijk. Met wat meer moeite is het goed te doen. Gelukkig komen retouren maar weinig voor, het is geen kledingstuk wat moet passen. 😉
Als je je bedenkt dan denken we uiteraard graag mee in een oplossing. En anders alsnog veel plezier van de accu! ^Pieter van MAPP

Ed

Uitstekende ervaring