michael nielsen

Super slechte levering. Had mijn accu vrijdag in huis moeten hebben. Dus ik achteraan bellen. vriendelijke medewerker die toegaf dat er een foutje was gebeurd, maar mijn accu zou zeker weten... Super slechte levering. Had mijn accu vrijdag in huis moeten hebben. Dus ik achteraan bellen. vriendelijke medewerker die toegaf dat er een foutje was gebeurd, maar mijn accu zou zeker weten zaterdag geleverd worden. Krijg ik een mail waarin wordt aangegeven tussen 9-18 uur wordt mijn accu geleverd. Nou je raadt het al, was de hele zaterdag thuis maar gewoon GEEN accu ontvangen. Super kut gewoon.
neemt niet weg dat de medewerker vriendelijk was en dat de site mooi en overzichtelijk is.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw review, we stellen dit zeer op prijs.
Bedankt voor uw review, we stellen dit zeer op prijs.
Dat uw bestelling een dag te laat is verstuurd, is niet goed te praten. Dit had niet mogen gebeuren. Dan komt er nog bovenop dat de koerier ook nog een dag te laat is, niet zoals het hoort. We nemen uw situatie door bij onze interne evaluatie, om dit in de toekomst te voorkomen.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Rovani

Super goede service: vrijdag besteld, zaterdagochtend al geleverd. Volgende keer weer hier bestellen.

Hans Grijseels

In één woord: super!

D.van Steijn

Topbedrijf

Martijn Bayens

Ik heb een Accu gekocht voor een Volvo V70vii.

Goedkoper als in de vakhandel, kwaliteitsmerk en snel geleverd.

Hennie Leermans

Het is een samenwerking van veel sites, veel producten maar niet alle producten staan op alle sites. Via Google kwam ik op een site, kon niet helemaal precies vinden wat ik zocht en toen heb ik ze... Het is een samenwerking van veel sites, veel producten maar niet alle producten staan op alle sites. Via Google kwam ik op een site, kon niet helemaal precies vinden wat ik zocht en toen heb ik ze gebeld. Ik kreeg meteen een kundig iemand aan de lijn die een beter en goedkoper alternatief kon aanbieden. Deze stond alleen op Accudienst.nl en niet op de andere site.

Dik Onkenhout

Had per ongeluk een dubbele bestelling gedaan.
Kreeg zeer snel een reactie op mijn mail.
Zijn serieus met de klant bezig.

T.spruit

In een woord een top bedrijf .een zeer goede website overzichtelijk . top producten en top prijzen .
En wat een service ook nog even geholpen met een storing bij de auto .TOP AccuDienst gaat zo door

de Jong

Snelle levering, scherpe prijs en een uitstekend werkende accu. Ik kon zelf binnen 24 uur weer op m'n motor stappen en rijden. Zelf de accu vulen met de vloeistof is makkelijk zelf uit te... Snelle levering, scherpe prijs en een uitstekend werkende accu. Ik kon zelf binnen 24 uur weer op m'n motor stappen en rijden. Zelf de accu vulen met de vloeistof is makkelijk zelf uit te voeren.Goede handleiding werd meegestuurd. Diet moet je wel even goed vooraf lezen, maar dat is logisch. Zeer tevreden klant!