H.karsijns

1e levering prima
1e levering prima
heb nog een bestelling geplaatst die pas 27/8 leverbaar was . Niets gehoord alleen dat ik betaald heb, niet even een mededeling dat het na de 27 e afgestuurd wordt.Dus hierop geen goede beoordeling.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw review en fijn om te horen dat u ons bedrijf aanraadt.
Bedankt voor uw review en fijn om te horen dat u ons bedrijf aanraadt.
Op dit moment nemen we alleen contact op met de klant als de verwachte levertijd afwijkt van de opgegeven levertijd. We gaan kijken of we dit kunnen aanpassen. Overigens kunt u op elk moment inloggen op uw account om de status in te zien van uw bestelling.
Nogmaals bedankt voor uw feedback, we stellen dit zeer op prijs.

Steverink

Hier kunnen andere webwinkels wat van leren !

Bos

Ik had i.v.m. het inleveren van een opdracht uiterlijk de volgende dag een adapter nodig van een Asus eeebook. Nergens op voorraad te verkrijgen en door de speciale aansluiting geen universele te... Ik had i.v.m. het inleveren van een opdracht uiterlijk de volgende dag een adapter nodig van een Asus eeebook. Nergens op voorraad te verkrijgen en door de speciale aansluiting geen universele te krijgen. Bij accudienst stond deze op voorraad en ook nog voor een scherpe prijs. Bij mijn bestelling aangegeven dat ik m echt de volgende dag moest hebben. Kreeg vlot een e-mail terug dat dat zeker zou lukken en idd kreeg ik snel de track trace code en de volgende ochtend in huis.

Rob Bolster

Snelle levering en een scherpe prijs!

Johan van Eeden

Goed geregeld zoals je mag verwachten van een modern bedrijf in 2016.
Top!

Ahrend Smulders

Perfect ,snelle levering,geen gedoe

Rick Bechthold

Een betrouwbaar bedrijf dat doet wat ze zegt.
Snelle levering zoals afgesproken.
Na het ontvangen van de bestelling zat de omgebouwde E-bike van mij dochter weer boordevol energie. Een betrouwbaar bedrijf dat doet wat ze zegt.
Snelle levering zoals afgesproken.
Dit bedrijf is echt een aanrader !

H.P.Dokter

goed besteld en netjes afgeleverd prima in orde

nee

Ing. B.M. Broere

Bestelling kwam meteen de volgende dag in de bus. Plaatsing extra geheugen was probleemloos. PC werkt nu beter. Daarbij meteen ook de desktop schoongemaakt van binnen. Er was veel stof te... Bestelling kwam meteen de volgende dag in de bus. Plaatsing extra geheugen was probleemloos. PC werkt nu beter. Daarbij meteen ook de desktop schoongemaakt van binnen. Er was veel stof te verwijderen. De PC is nu ook veel stiller.

De scan naar wat voor geheugen je eigenlijk nodig hebt is een heel goeie. Anders dan moet je dat toch gaan uitzoeken, en dan kan je je vergissen.

Ik kreeg geen info over het verloop van de order. Maar die order kon gewoon door de brievenbus geschoven worden. Waaruit ik concludeerde dat die info er alleen is als het een groter pakket betreft... Ik kreeg geen info over het verloop van de order. Maar die order kon gewoon door de brievenbus geschoven worden. Waaruit ik concludeerde dat die info er alleen is als het een groter pakket betreft dat aan de deur wordt afgegeven. Als deze veronderstelling juist is, dan zou ik dat verschil opnemen in de van tevoren verstrekte informatie.

Sven

Zeer goede ervaring en service. Gebeld of men de yellowtop accu op voorraad had. De moveracfu van de caravan had het begeven. Direct besteld rond 14 uur in de middag en de ochternd erna al in huis.... Zeer goede ervaring en service. Gebeld of men de yellowtop accu op voorraad had. De moveracfu van de caravan had het begeven. Direct besteld rond 14 uur in de middag en de ochternd erna al in huis. Ontzettend goede service!!! Graag tot een volgende keer voor de autoaccu's