Jan Menzinga

Geweldig. Snel besteld en nu hopen dat het geheugen in mijn computer goed werkt.

Henry Jansen

Op zondagavond accu voor TomTom Start 20 besteld en op dinsdag zat deze al in de bus. Accu in de TomTom geplaatst en de TomTom doet het weer. Perfect !

Kors Keukenrenovatie

Goed product, snelle levering

Jaap Jansen

Goede services en goede advise

Jaap Jansen

Goede services en goede advise

D. Steverink

Accu's besteld voor scootmobiel, ook wat vragen gemaild en op alles binnen een uur al een positieve reactie. Accu' s andere dag al geleverd. Franco ook nog. En vader is weer mobiel. Vandaar super... Accu's besteld voor scootmobiel, ook wat vragen gemaild en op alles binnen een uur al een positieve reactie. Accu' s andere dag al geleverd. Franco ook nog. En vader is weer mobiel. Vandaar super geregeld !

A. Munneke

Uitstekende ervaring, besteld op maandag en op dinsdag netjes afgeleverd

Alex Ossel

Voor een goede prijs een goede accu gekocht. Deze werd snel geleverd. Ben er blij mee.

Rene

Duidelijke website, artikel gemakkelijk gevonden, snelle levering.
Duidelijke website, artikel gemakkelijk gevonden, snelle levering.
Het was mijn eerste ervaring bij dit bedrijf en dit was gewoon een prima ervaring! Ik zal er de volgende keer zonder meer weer gebruik van maken.

Poelsma

Ik heb het bedrijf zeer positief ervaren en beveel Accudienst.nl zeer zeker bij anderen aan.