A. van Vulpen

Duidelijke info over welke accu voor mijn camper geschikt is,via de telefoon ontvangen.

HPE

Veel keus, scherpe prijs, boven €50 nog geen gratis bezorging is wel een misser en bezorging kan sneller (donderdag bestellen is dinsdag ontvangen). al met al wegen keus en prijs het zwaarst dus 4... Veel keus, scherpe prijs, boven €50 nog geen gratis bezorging is wel een misser en bezorging kan sneller (donderdag bestellen is dinsdag ontvangen). al met al wegen keus en prijs het zwaarst dus 4 sterren.

van Dalum

Omdat ik twijfelde of mijn bestelde accu wel op tijd geleverd zou kunnen worden ik heb hierover gemaild. Kreeg supersnel een reactie terug en al mijn zorgen waren voor niets! Prima bedrijf, prima... Omdat ik twijfelde of mijn bestelde accu wel op tijd geleverd zou kunnen worden ik heb hierover gemaild. Kreeg supersnel een reactie terug en al mijn zorgen waren voor niets! Prima bedrijf, prima service en een prima product!

Mark

Erg goede ervaring. De site biedt voldoende informatie om het juiste geheugen voor een bepaalde Mac te kiezen.
De levering was snel, en ook na de levering werd ik goed geholpen met vragen...
De levering was snel, en ook na de levering werd ik goed geholpen met vragen over de installatie.
Zal zeker hier nog een keer kopen.

Erg klantvriendelijk, staan open voor vragen en kunnen deze kundig beantwoorden.
Levering was snel.
Producten zijn van goede kwaliteit.

De site is nogal gedateerd. Een nieuw uiterlijk zou de webshop goed doen.

cees

Voor de tweede keer iets besteld
Kom zeker weer terug en is een echte aanrader
voor eventuele nieuwe klanten!

Van den Berg

Een accu voor de afrastering besteld!

WD-Trade BV

Goed assortiment, makkelijk te vinden producten. Correcte en snelle levering.

Wat is dit een fijn bedrijf... Scherp in prijs , levering zeer snel en de VARTA SILVER DYNAMIC werd met een keurige spanning afgeleverd. ( 12,65 V ) De motorkap stond open en de koerier had hem al... Wat is dit een fijn bedrijf... Scherp in prijs , levering zeer snel en de VARTA SILVER DYNAMIC werd met een keurige spanning afgeleverd. ( 12,65 V ) De motorkap stond open en de koerier had hem al bij de auto gezet. Prima. Op verzoek van Accudienst moest het produkt op lekken worden gecontroleerd. "Uitstekend" , zei de goede man ," maar dat doe ik ook al voordat dat de accu mijn bestelbus ingaat.Ik neem natuurlijk geen accu"s mee die lekken". Zo hadden we ook nog een mooi sociaal contact. Ook het bestelproces en de gebruiksvriendelijkheid van de website vond ik een topper , gefeliciteerd Accudienst.

jonathan

Bestelling was op de aangegeven dag binnen, snel geleverd en goede producten

M. Bes

Snelle levering en uitstekende prijs