de vries

Snelle levering en zoals afgesproken geleverd

J.Stam

Goede service en goede uitleg aan de telefoon goede prijs en snelle levering ene dag besteld volgende dag in huis kan AccuDienst.nl aanbevelen krijg je geen spijt van

Darek

Heel snel, zonder problemen

Dhr. Jos van der Vorst

Vandaag, keurig zoals van te voren beloofd de bestelde accu VMF VDC31M Recratie 12V 105Ah(20h), binnen gekregen.
Als hij net zo lang mee gaat als de de origineel gemonteerde zelfde accu( 9...
Als hij net zo lang mee gaat als de de origineel gemonteerde zelfde accu( 9 jaar!) dan ben ik nog meer tevreden. Tot nu toe komt men na hetgeen men beloofd. Chapeau!!!

Maaike Wagemakers

Accu voor auto besteld. Dit ging eenvoudig en snel. Per ongeluk een verkeerde besteld, kosteloos kunnen ruilen!

van iersel

Uitstekend

Louis

Voorbeeld voor anderem

Peter

Om 1400 uur besteld. Dag erna om 0900 al in huis. Supersnel en goede levering. Nergens goedkoper. En sneller kan ik me niet voorstellen. Accu gat weer jaren mee, maar een volgende bestel ik weer bij... Om 1400 uur besteld. Dag erna om 0900 al in huis. Supersnel en goede levering. Nergens goedkoper. En sneller kan ik me niet voorstellen. Accu gat weer jaren mee, maar een volgende bestel ik weer bij Accudienst.nl

Wim Spijker

De werkwijze met een analyse van je persoonlijke mogelijkheden tot uitbreiding werkt snel en goed. Daarna heb ik nog een vraag per e-mail gezonden, die vlot beantwoord werd. De bestelprocedure en... De werkwijze met een analyse van je persoonlijke mogelijkheden tot uitbreiding werkt snel en goed. Daarna heb ik nog een vraag per e-mail gezonden, die vlot beantwoord werd. De bestelprocedure en de levering ging ook vlot. Allemaal zoals ik dat van een onlineshop verwacht. Top!

Ga zo door.

Handleiding hoe je het geheugen kunt plaatsen per PC/laptop. Wellicht een onmogelijke opgave. Maar als een klant leest dat het een 'appeltje eitje' is, dan zal men eerder besluiten tot upgraden.

John Frijters

Prima service, makkelijk bestelling te plaatsen en snelle levering, super