dennis tiam fook

For all the people out there who do not believe that ordering things on the enternet are not safe,well i was just as you.this
company is very honest and straight forward and real ,make your...
company is very honest and straight forward and real ,make your order today and three days after its by your house,

Marc

Snel geleverd, duidelijke website, goede producten en heel scherp geprijsd.

Dirk

Goede accu, snelle levering.

Friedll Rürup

Lekkere duidelijke site met goede informatie en suggesties. de afhandeling van de levering uiterst correct. ik ben heel tevreden met mijn nieuwe accu en de prijs ik daar voor moest betalen

Gerard Mollers

Snelle levering is ok. Maar leveren andere accu dan besteld is niet ok

Reactie Interngeheugen.com:

Beste Gerard,
Beste Gerard,
Bedankt voor je review, we stellen dit zeer op prijs!
De accu die je gehad hebt is 16Ah(20h) en 14Ah(10h). De accu is dus zowel 16Ah, als 14Ah. Het verschil is of je de capaciteit meet in 10 uur of 20 uur. Meer informatie hierover kan je terugvinden op <a href="http://www.accudienst.nl/h/468-waarom-staat-er-een-andere-capaciteit-ah-op-mijn-accu.html">deze pagina</a>.
Als je nog vragen hebt of toch twijfelt over de kwaliteit, neem dan gerust contact met ons op.
We willen graag dat al onze klanten 100% tevreden zijn!

W. Castricum

Ik had al eens een motoraccu besteld en was zeer tevreden. Nu ging het om een hele zware boordaccu voor mijn camper.
Ik kan u vertellen dat ook deze accu de volgende dag naar alle tevredenheid...
Ik kan u vertellen dat ook deze accu de volgende dag naar alle tevredenheid bij mij is afgeleverd. Ze doen echt wat ze beloven!!!!!!!!!

N. Hernandez

Voor de eerste keer een artikel besteld. Ben erg blij met het process van bestelling (simple en snel) het volgen van de levering en de kwaliteit van het product. Erg goed.

J. Wehrens

Super ! Afspraak is afspraak !@

Simone

Ik dacht super leuk een scooter! Totdat ik er na een tijdje achter kwam dat de accu niet goed was en mijn scooter telkens niet startte. Dan maar een nieuwe accu kopen dacht ik, maar daar wist ik als... Ik dacht super leuk een scooter! Totdat ik er na een tijdje achter kwam dat de accu niet goed was en mijn scooter telkens niet startte. Dan maar een nieuwe accu kopen dacht ik, maar daar wist ik als vrouw natuurlijk weer niets van af. Vervolgens heb ik even gebeld met de heren van de klantenservice. Niet 1 niet 2 maar 3 keer, toen was scheepsrecht. Dankzij hun hulp en advies heb ik uiteindelijk de goede accu kunnen bestellen. Top service en zeer vriendelijke en geduldige heren. Thanks! Nu mijn pakket nog afwachten....

Besteller

Bovenaan op hun site staat voor 18.00u besteld de volgende dag geleverd, maar bij het product zelf staat levertijd 3 tot 5 werkdagen maar zodra je besteld en betaald hebt is het een levertijd van 14... Bovenaan op hun site staat voor 18.00u besteld de volgende dag geleverd, maar bij het product zelf staat levertijd 3 tot 5 werkdagen maar zodra je besteld en betaald hebt is het een levertijd van 14 dagen.
Dit is dus mijn laatste bestelling hier.

geef de juiste lever tijden en of voorraad van artikelen aan.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor je review, we stellen dit zeer op prijs!
Als een product op voorraad is dan wordt deze inderdaad nog dezelfde dag verstuurd, indien voor 18:00 uur besteld. Jammer genoeg zijn niet altijd alle producten altijd op voorraad en daarom wordt de actuele levertijd per product altijd vermeld bij het product.
We vinden het erg spijtig dat de verwachte levertijd na je bestelling veranderd is. Het kan voorkomen dat een levertijd opschuift als een leverancier de levering uitstelt. Uiteraard zijn wij hier ook niet blij mee! We informeren onze klanten het liefst (in één keer) zo goed mogelijk.
Uit je review kunnen we helaas niet opmaken wie je bent en wat je besteld hebt. Zou je contact met ons kunnen opnemen? Dan kunnen we samen naar een oplossing zoeken.