Peter

2x naar tevredenheid een aankoop gedaan

Feenstra

Komen hun bezorgafspraak niet na.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw review meneer Feenstra, we stellen uw feedback zeer op prijs.
Bedankt voor uw review meneer Feenstra, we stellen uw feedback zeer op prijs.
Onze excuses dat de accu 1 werkdag later geleverd is dan de bedoeling. Heel vervelend als je de accu snel nodig hebt. Soms komt zo'n vertraging voor bij de koerier. Niet leuk maar wel realistisch jammer genoeg. We wensen u alsnog veel plezier van de accu. En mocht er nog iets zijn dan staan we graag voor u klaar ^Pieter van MAPP

Vincent

Snel en netjes bezorgd

Heijmans

Zeer goede en snelle service.Goede prijzen.Waarom ergens anders bestellen.Hier moet je zijn

Harry Verwegen

Snel en adequaat geholpen door deskundige medewerker

Aydin

Winter begint, Bus startte moeilijk. 11.3V rustspanning. niet zo best dus. Laat in de avond accu besteld. volgende dag in huis. 13.2V rustspanning dus helemaal goed. Accu was nieuw en onbeschadigd.... Winter begint, Bus startte moeilijk. 11.3V rustspanning. niet zo best dus. Laat in de avond accu besteld. volgende dag in huis. 13.2V rustspanning dus helemaal goed. Accu was nieuw en onbeschadigd. Koerier netjes en op tijd. Goed op de hoogte gehouden door zowel Mapp als de koeriersdienst. Goede prijzen ook. Snellere bezorging heb ik nog niet meegemaakt. Aanrader!

Van Driel

Prima bedrijf met aardige medewerkers.

Jaspers

Ontzettend snel in levering en de motor rijd perfect met deze olie !