H.Septer

Mijn eerste bestelling bij accudienst is slecht bevallen, te late levering.
bij vertraging door koeriersdienst wordt de klant niet tel ingelicht.

Reactie Interngeheugen.com:

Beste heer Septer,
Bedankt voor uw review, we stellen dit zeer op prijs.
We vinden het heel spijtig dat het mis is gegaan met het afleveren van uw bestelling.
Het blijkt (achteraf) dat...
Beste heer Septer,
Bedankt voor uw review, we stellen dit zeer op prijs.
Het blijkt (achteraf) dat uw zending beschadigd is geraakt tijdens transport. Jammer genoeg heeft de desbetreffende koerier dit niet direct doorgegeven, waardoor er (onnodig) vertraging is ontstaan. Nadat bij ons bekend was geworden dat de zending beschadigd was, hebben we alsnog direct een nieuwe accu afgestuurd.
Onze excuses voor de langere levertijd. We wensen u altijd nog veel plezier van de nieuwe accu.

H.thehu

Gewoon perfect

H. van Oosten

Had problemen met lekstroom accu waardoor startproblemen auto.
Om onverwachts niet verrast te willen worden met het niet willen starten heb ik gekozen voor aanschaf Genesius Boost+ GB40. Had problemen met lekstroom accu waardoor startproblemen auto.
Compact in gemakkelijk mee te nemen. Heb hem al gebruikt en het werkt perfect. Een aanrader voor wie start problemen heeft met zijn auto. Ben niet meer afhankelijk van derden met startkabels.

Ton ter Wee

Accudienst levert uitstekende service en ze doen wat ze beloven, ik heb inmiddels meerdere bestellingen geleverd gekregen. De laatste accu heb ik geplaatst in mijn camper en voldoet aan de gestelde... Accudienst levert uitstekende service en ze doen wat ze beloven, ik heb inmiddels meerdere bestellingen geleverd gekregen. De laatste accu heb ik geplaatst in mijn camper en voldoet aan de gestelde eisen, tevens ben ik erg tevreden over de geleverde service o.a. het vervolg traject na de bestelling is uitmuntent De website is zeer klantvriendelijk en ook gestelde vragen worden supersnel beantwoord. Ik zal AccuDienst zeker onder mijn vrienden en kennisen aanbevelen.
Ton ter Wee

colin

2e bestelling, prima net als de eerste keer

Henk Kannegieter

Na op de site de juiste accu te hebben gekozen is de levering als gesmeerde olie bezorgt, goede communicatie over de perfecte levering, chapeau.

Ron

Snelle service en topkwaliteit

Pth van der Heijden

Dit is mijn eerste bestelling bij accudienst.nl
Goede voorlichting over de accu.
snelle levering
goede prijs voor een merk accu

Ron

Goede website , makkelijk bestellen en perfecte levering , een aanrader !!!

Ruud van Etteger

Uitstekende ervaring. In feite hebben ze alles wel voor elkaar. Goed te vinden op internet, prima toegankelijke site, snelle - gemakkelijk te volgen - levering en tegen een zeer scherpe prijs.