Van zalen

Perfect geregeld. Besteld betaald en binnen 2 dagen in huis.

Petr

Mapp , ja een goed bedrijf die de dingen goed voor elkaar heeft.
Mapp , ja een goed bedrijf die de dingen goed voor elkaar heeft.
Ik zou er zo weer iets bestellen, en de prijs was echt 30 euro lager dan bij ALLE andere ik heb wat gezocht voor dit toestel

K Geerts

Makkelijk te vinden website

Louis van de Wetering

Ik was op zoek naar een mozo lederen cover voor mijn 950xl. De eerste, en daar kan mapp niets aan doen, die ik toegestuurd kreeg bevatte een constructie fout. Het omruilproces ging razendsnel.

FLOW aeroNautical

Karel van Almere

Supersnel geleverde speciale accu voor Sennheizer koptelefoon. Werkt prima.

Degener

Goede en correcte afhandeling en snelle levering van het bestelde product.

Roel Havelaar

Goedemorgen, ik heb de bestelling netjes binnen de afgesproken termijn binnen gekregen. De gebruiksaanwijzing was kort maar duidelijk, alles werkt weer perfect.. Een goede... Goedemorgen, ik heb de bestelling netjes binnen de afgesproken termijn binnen gekregen. De gebruiksaanwijzing was kort maar duidelijk, alles werkt weer perfect.. Een goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Roel havelaar

D Scherjon

Voor het eerst iets besteld ,maar zal meer gebeuren.een goede prijs en de bezorging op tijd en correct.ga zo door.

A. van Donselaar

Na aanvankelijk enige strubbelingen bij de aflevering en verkeerde info op de website voor wat betreft levering werd het na een telefoontje direct goed geregeld en in de avonduren nog extra bezorgd.... Na aanvankelijk enige strubbelingen bij de aflevering en verkeerde info op de website voor wat betreft levering werd het na een telefoontje direct goed geregeld en in de avonduren nog extra bezorgd. Klasse oplossing zo