M Roffel

Snelle service en goed verpakt!

Tsjisse

Na een dag rondrijden op zoek naar een accu voor mijn HD niets gevonden. Via accudienst besteld en keurig afgeleverd zoals afgesproken.

Raymond Houps

Ik ben via internet op deze website terecht gekomen, zeer duidelijke website. direkt besteld en binnen 24 uur in huis.
Sneller kan niet meer, super.

Gerrit Kranenberg

Ik heb de afgelopen jaren vaker iets besteld. Door die ervaringen zal ik bij kleine prijsverschillen niet eens
denken over bestellen bij een ander. Het gaat eenvoudig . Doelmatige...
denken over bestellen bij een ander. Het gaat eenvoudig . Doelmatige verpakking. Snelle levering.

De zekerheid door eerder correcte leveringen. Vertrouwen is voor mij belangrijk.

aj laloli

Goed en goedkoop nergens goedkoper tekoop
betreft accu,s voor mjin opvouwbare scootmobiei f7 mobigo

Rinus Bedeker

Nadat bleek dat de eerste zending niet helemaal "matche" met mijn MacBook werd er onmiddellijk een nieuwe set van ander merk gestuurd. Mac doet het inmiddels supergoed.
Ik ben dus erg...
Ik ben dus erg tevreden.

Geen gezeur bij retour, plus alles zeer naar tevredenheid verzorgd.

aad brons

Gewoon bestellen netjes goed en op tijd geleverd, eerlijke prijs geen transportkosten, daar kan je mee verder.
Van de ACCUDIENST daar krijg je ENERGIE van.

Marco

Positieve ervaring door ruim assortiment, snelle levering en uitstekende aftersales.

Boy Pulles

Ik ben enorm te spreken over de behulpzaamheid en de kwaliteit van product en het bedrijf AccuDienst.nl

E van Vliet

Speciaal een Varta Silver dynamic gekocht bij dit bedrijf, helaas was de accu al na een jaar kapot. Ter plekke is de accu doorgemeten en zonder problemen omgeruild voor een nieuwe. Prima service... Speciaal een Varta Silver dynamic gekocht bij dit bedrijf, helaas was de accu al na een jaar kapot. Ter plekke is de accu doorgemeten en zonder problemen omgeruild voor een nieuwe. Prima service voor een online verkoper, daar kunnen fysieke garages nog wat van leren.