Frank

Prima geregeld, no nonsense. Makkelijk bestellen, levering zoals afgesproken.
Als de prijs goed is bestel ik volgende keer weer hier.

Co van Woerkom

Uitstekend maar info op website kwam niet overeen met levering omdat geleverde accu 12Ah heeft en op website+ leveringen stond 14 Ah aangegeven
Daar ik geen tijd had om accu terug te sturen...
Daar ik geen tijd had om accu terug te sturen maar geaccepteerd zoals geleverd

Dennis

Met spoed een accu nodig voor mijn alarmsysteem. Dus even met MAPP gebeld om te vragen of deze op voorraad was. Dat leek in hun systeem zo te zijn. Om er zeker van te zijn dat ik niet voor niets zou... Met spoed een accu nodig voor mijn alarmsysteem. Dus even met MAPP gebeld om te vragen of deze op voorraad was. Dat leek in hun systeem zo te zijn. Om er zeker van te zijn dat ik niet voor niets zou komen ging de medewerker nog even in het magazijn controleren of de accu er echt was.
Toen ik de accu binnen een kwartier kwam halen wist hij nog dat hij mij gesproken had. Erg fijn bedrijf!

Duijkers. J.M.H.G

De acuus waren snel in huis. Na een worsteling met de klitteband aan de oude acuus snel en makkelijk geinstaleerd. Mijn scootmobiel rijd beter dan ooit. Ben onwijs blij met deze acuus, kan ze... De acuus waren snel in huis. Na een worsteling met de klitteband aan de oude acuus snel en makkelijk geinstaleerd. Mijn scootmobiel rijd beter dan ooit. Ben onwijs blij met deze acuus, kan ze iedereen aanraden zeker voor de schappelijke prijs.

Frans Honselaar

Product was makkelijk te bestellen op internet. De. Volgende dag al in huis.
Accu volgens bijgeleverde beschrijving geïnstalleerd voor gebruik.

Terence

Goed. Doet wat je van een webwinkel mag verwachten.

P. van den Maagdenberg

Ik heb een accu besteld op dinsdag. Op woensdag ontvang ik bericht dat deze op donderdag geleverd wordt. Vervolgens gebeurd dat niet en zie ik via Track en Trace dat deze op vrijdag om 14:35... Ik heb een accu besteld op dinsdag. Op woensdag ontvang ik bericht dat deze op donderdag geleverd wordt. Vervolgens gebeurd dat niet en zie ik via Track en Trace dat deze op vrijdag om 14:35 afgeleverd is. Ik heb echter niets. Bellen helpt niet, ook koeriersdienst JBM kan niets zien. Bel dinsdag maar weer. Klantvriendelijk? Ik heb juist hier besteld omdat ik de accu uiterlijk morgen nodig heb.

Reactie Interngeheugen.com:

We vinden het heel spijtig dat de accu niet op tijd geleverd is maar gelukkig is alles inmiddels opgelost.
Jammer genoeg heeft u niet direct contact met ons opgenomen maar op deze externe site een review geplaatst. Uiteraard zijn we blij met elke review maar we kijken niet elk uur of er nieuwe reviews zijn bijgekomen. Hierdoor heeft het wat langer geduurd voordat het onder onze aandacht was. Onze excuses hiervoor.
Uiteindelijk is alles goed gekomen en bent u tevreden met onze service.
Veel plezier van uw bestelling en graag tot een volgende keer!

Henk

Snel geleverd volgens afpraak. Thanx

Chiel

Zeer tevreden, duidelijke informatie op de site, levering volgens voorwaarden