Ap de Boer

Makkelijk uitzoeken wat je precies nodig hebt. Snelle levering van de juiste spullen en goed geïnformeerd over waneer het bij je bezorgd gaat worden. Geleverde producten werken goed.

Denis Loos

Snel-scherpe prijzen-goede communicatie. Ik kom beslist weer.

Paul Nieuwenhuis

Snelle levering, magere documentatie

L Lugtenberg

Snelle en accurate levering en afhandeling

P.Nijhof

Gisteren voor 1500 motoraccu besteld vandaag Zaterdag Accu thuis , gemonteerd en zo rijden..Toppie !!

H.Flier

Bij accu megastore is deze accu voordeliger, en ze geven vijf jaar garantie, en jullie twee jaar. Hoe kan dit.
Hier kwam ik helaas later achter.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw review, we stellen dit zeer op prijs.
Bedankt voor uw review, we stellen dit zeer op prijs.
Wij willen niet slecht praten over andere aanbieders maar uiteraard staat het u vrij reviews te vergelijken van andere bedrijven met die van ons. Wij zijn trots op onze gemiddelde beoordeling van 9.6 en streven altijd naar beter. Dit cijfer representeert ook hoe wij garanties afhandelen en meedenken met onze klanten.
Wij geven geen langere garantie omdat dit een wassen neus is. Als een accu meer dan 2 jaar goed gewerkt heeft en daarna stuk gaat, dan komt dit altijd door een externe oorzaak. (Bijv. door een defecte dynamo.) Zo'n defect valt jammer genoeg altijd buiten de garantie, bij elke leverancier en bij elke fabrikant. Als er echt een defect in een accu zit dan komt dit altijd naar boven binnen de normale garantieperiode van 24 maanden. Mocht dit onverhoopt voorkomen dan lossen wij dit snel voor u op!
Heeft u spijt van uw aankoop bij ons dan verzoek ik u contact met ons op te nemen.
We willen graag dat u tevreden bent met ons, én met uw aankoop.

Eelco Krakau

Ik heb een accu besteld voor m'n Suzuki intruder bij accident .nl en deze was snel binnen en de prijs kwaliteit verhouding is prima. Chapeau!!

Mansveld

Goed snel correct en prijsinteressant

Gerjan van der Zwaag

Het bestellen ging makkelijk en de accu werd de volgende dag al voor half elf bezorgd.