Tinus

Accudienst heeft heel veel accu s met een goede prijs, jammer dat de vervoerder niet te volgen (tracking) is en na een hele dag gewacht te hebben, komen pas s nachts met een boodschap, dat ze de... Accudienst heeft heel veel accu s met een goede prijs, jammer dat de vervoerder niet te volgen (tracking) is en na een hele dag gewacht te hebben, komen pas s nachts met een boodschap, dat ze de volgende dag pas komen(dus dag te laat)

GH

Ervaring met site wat je mag verwachten van een bestel site.

Paul van Dongen

Veel goedkoper dan andere bedrijven en nog snelle levering ook. Super!

Reactie Interngeheugen.com:

Hier worden we vrolijk van! 🥰 Veel plezier van het Wynns product en graag tot de volgende keer! ^Pieter van MAPP

Kleijn

Accu gekocht voor P996Turbo, prijs ruim 50% onder winkels, razendsnel door vriendelijke meneer bezorgd.

Toon ter Huurne

Ik bestel veel en vaker on-line. Mijn ervaring met de service van Accudienst.nl is de beste die ik ooit ervaren heb. Uitermate snel en goed bereikbaar, vriendelijk en zeer klantgericht. Levering van... Ik bestel veel en vaker on-line. Mijn ervaring met de service van Accudienst.nl is de beste die ik ooit ervaren heb. Uitermate snel en goed bereikbaar, vriendelijk en zeer klantgericht. Levering van de bestelde accu liep perfect.

vanzanenzorg

Prima service.

Schoemaker

Goede service oook na de koop

Fred

Alles prima verlopen, duidelijke communicatie en snelle levering.

Jan

Alles netjes afgehandeld