Raffaele Scioni

Accu was voor de auto van m'n dochter, snel geleverd voor een goede prijs, dag daarna heeft ze hem zelf ingebouwd. Pap zegt ze, hij heeft nog nooit zo goed gestart.

S. Zijderveld

Ik heb hier twee (in één pakje) matte screenprotectors gekocht voor mijn Huawei P8 lite en ik ben zeker tevreden met mijn bestelling. Dat de matte screenprotectors goed bevallen wist ik al uit... Ik heb hier twee (in één pakje) matte screenprotectors gekocht voor mijn Huawei P8 lite en ik ben zeker tevreden met mijn bestelling. Dat de matte screenprotectors goed bevallen wist ik al uit ervaring. De levering van Phonestore was erg goed en ze hielden zich aan de afspraken. Ook waren de bijgeleverde tools voor het aanbrengen van de protector erg handig.

De laat

Goede ervaring, goede service.

B. van Solkema

Accu voor scootmobiel besteld. Bleek niet de juiste. Lag waarschijnlijk aan informatie leverancier (Practicomfort). Opletten dus bij bestelling. Omgeruild voor de juiste.

Rob Woĺters

Accudienst houd je prima op de hoogte over de voortgang van de leverantie en levert snel. PRIMA!

Henk

Goede informatie en hulp bij bepalen wat er precies nodig is, eerste geheugen bleek niet te werken, via telefoon contact op genomen en men stuurde direct een ander geheugen, met het verzoek om die... Goede informatie en hulp bij bepalen wat er precies nodig is, eerste geheugen bleek niet te werken, via telefoon contact op genomen en men stuurde direct een ander geheugen, met het verzoek om die te proberen en als dat wel werkte, het eerste gestuurde geheugen retour te sturen. Het tweede werkte perfect 1ste retour gestuurd en omdat het goedkoper was, is het teveel betaalde terug gestort op mijn rekening. PRIMA service en hulpvaardigheid.

Geweldige service

Blijf zo doorgaan

Etienne Ronsse

Perfecte en snelle levering, Batterij past perfect, ook de isolatiekoker gaat er
perfect over. Echt wel de beste keuze voor de
Kia Carens

L. Zwaan

Het is een goed bedrijf.

Mo Alkassab

Geweldige service, goedkoop en mooi assortiment. De levertijd per product mag eerder aangegeven worden.

M.D. van As

Prima E-commerce leverancier