karsten

Prima service! Accu op tijd geleverd, tussentijds goed op de hoogte gehouden mbt status bestelling en accu werkt ook nog prima! Ik zou er de volgende keer weer een bestelling doen. Alleen de... Prima service! Accu op tijd geleverd, tussentijds goed op de hoogte gehouden mbt status bestelling en accu werkt ook nog prima! Ik zou er de volgende keer weer een bestelling doen. Alleen de productzoeker op kenteken (welke accu past in mijn auto) klopte niet. De accu volgens de site paste bijna niet in mijn auto.

E.Shokrollahi

Uitstekende bestelling gemak. goed en overzichtelijke website, een goede beschrijving product, uitstekende service. een dag na bestelling afgeleverd. helemaal super!

Gerard

Vlotte en goede levering!

Eekhoutte

Goede website, duidelijke info over maten en technische gegevens

Rutenfrans

Fenomenaal

Barbara

Prima webshop, volgende dag al aankoop in huis!

christ

Accu is snel en goed geleverd.
Ook bij problemen wordt er naar je geluisterd en komen ze met een goede oplossing.

Master Yoda

Via het kenteken gezocht naar de geschikte accu. Dit werkt prettig. Keurig overzicht van de verschillende accu's die geschikt zouden zijn (en de onderlinge verschillen). Goede prijs in vergelijking... Via het kenteken gezocht naar de geschikte accu. Dit werkt prettig. Keurig overzicht van de verschillende accu's die geschikt zouden zijn (en de onderlinge verschillen). Goede prijs in vergelijking met de andere webwinkels. Een minpuntje te melden...er ging iets mis met het aanbieden van de accu bij de koerier waardoor de accu teruggestuurd werd. Ik had de accu dus 2 dagen later. Het was in ieder geval wel prettig dat het afleverproces te volgen was!

PtDon

Snelle levering (eerst storing gehad, maar meteen een nieuwe afspraak kunnen maken)

Maarten

Duidelijke website, makkelijk zoeken naar juiste geheugen. Daarnaast snelle levering. Een keer gebruik moeten maken van garantie. Was zo geregeld zonder problemen.

Op de website kan je snel het juiste geheugen vinden. Met daarbij ook uitleg over hoeveel en hoe het geïnstalleerd kan worden.