C. Rook

Uitstekend. Prijs/kwaliteit/snelheid prima!

dijk,d.

Prima, klik, betaald via ideal, paar dagen later in huis. Meteen in de laptop gemonteerd en in gebruik genomen. Werkt prima.

Makkelijk het juiste onderdeel te vinden

Dirk

Accu kwam 2 dagen te laat en was een week later lek, nooit meer!

geestmer

Snel en goed

snelheid en gemak van bestellen en ook goede info op website

Gerrit Vos

Prima ondersteuning bij het zoeken naar een geschikte 8 GB ram module voor een HP pavilion 550-150ND
na lang zoeken en proberen konden zij mij uiteindelijk de juiste module leveren .

Netjes terugbellen dat de levering 1 dag later zou plaatsvinden.

Ruud

Alles naar wens verlopen.

Marcel Schardijn

Gewoon een geweldige TOKO!!

Daan

Bestelde met idee dat voor 18:00 besteld, de volgende dag in huis. Pas 4 dagen later bestelde producten in huis. Verder geen enkele informatie in de tussenliggende data over de vertraging

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw review, we stellen dit zeer op prijs.
Alleen voor producten die op voorraad zijn geldt 'voor 18:00 u besteld, morgen in huis'.
De door u bestelde producten waren niet op...
Bedankt voor uw review, we stellen dit zeer op prijs.
De door u bestelde producten waren niet op voorraad op het moment van bestellen. Dit stond ook bij de producten aangegeven, wellicht heeft u dit over het hoofd gezien.
U heeft op de 7de besteld en uw bestelling is op de 8ste verstuurd.
Onze excuses als u de indruk had gekregen dat het er sneller zou zijn. Het is nimmer onze bedoeling onduidelijke informatie te geven over orderverloop of de snelheid van leveren.

M.C.J. Gozeling

Over het algemeen positief behoudens de positie van de accupolen