jj van Brenk

IK HEBT MIJN AUTO VOOR EEN PAAR MAANDEN TERUG GEKOCHT . GEEN PROBLEEM MET STARTEN OP EEN AVOND TWEE WEKEN TERUG KWAM IK THUIS VAN BILJART NIETS AAN DE HAND VOLGENDE MORGEN ACCU LEEG KAPOT LADE... IK HEBT MIJN AUTO VOOR EEN PAAR MAANDEN TERUG GEKOCHT . GEEN PROBLEEM MET STARTEN OP EEN AVOND TWEE WEKEN TERUG KWAM IK THUIS VAN BILJART NIETS AAN DE HAND VOLGENDE MORGEN ACCU LEEG KAPOT LADE NIET MEER BIJ MET OPLADER IK BEN GAAN ZOEKEN OP INTERNET EN VOND ER EEN PAAR BEDRIJVEN DIE ACCU,S VERKOCHTEN . BEN GAAN VERGELIJKEN MET PRIJS VERHOUDING EN LEVERTIJD .WEL ACCU DIENST KWAM BIJ MIJ ALS BESTE UIT DE BUS DUS DIE ZELFDE MIDDAG OM HALF 3 BESTELD EN TOT MIJN GROTE VERRASSING STOND DE VOLGENDE MORGEN OM 9 UUR EEN KOERIER MET DE ACCU AAN DE DEUR BIJ MIJ DAT IS NOG EENS SERVISE TOCH MAAR ZE HEBBEN NOG VEEL MEER IN HUIS IK BEVEEL DEZE FIRMA OOK AAN BIJ U BESTE MENSEN GR JOOP

Bas Temmink

Zeer scherp geprijsd en zeer snel geleverd. Top accu voor een zacht prijsje met het gemak van levering aan de voordeur. Uitstekende tracking informatie. Dit is een echte review (ik heb geen belangen... Zeer scherp geprijsd en zeer snel geleverd. Top accu voor een zacht prijsje met het gemak van levering aan de voordeur. Uitstekende tracking informatie. Dit is een echte review (ik heb geen belangen bij deze onderneming).

C. Spaans

Prettig en snelle levering en heel goede prijs/kwaliteit

FM Visser

Heb een accu voor mijn motor besteld, de volgende dag al geleverd met een zeer duidelijke beschrijving hoe te handelen.
helemaal top!!

Toon Brans

Ben uiterst tevreden over de levering van mijn accu

Pot Educatie & Dienstverlening

Nu weer een accu gekocht.

Nathalie

Alles goed en snel geleverd

Joost Moree

Goede site. Heldere informatie en instructies. Grote keuze.

M. Groenendijk

Zeer overzichtelijke website, duidelijke omschrijving van specificaties & afmetingen.
Ik werd goed op de hoogte gehouden over mijn bestelling, leverdatum & tijd.
Product voldoet precies...
Ik werd goed op de hoogte gehouden over mijn bestelling, leverdatum & tijd.
Product voldoet precies zoals omschreven, kort samengevat; zeker een aanrader, top!