J.Kuilman

Makkelijk bestellen, snelle levering

schalkoord

Goede site goede prijzen

snelle informatie over leveringen die niet op voorraad zijn en dan een bericht van ze dat goederen weer aanwezig zijn en dan ook weer op de site als voorradig staan. Na bestelling de dag daarna al... snelle informatie over leveringen die niet op voorraad zijn en dan een bericht van ze dat goederen weer aanwezig zijn en dan ook weer op de site als voorradig staan. Na bestelling de dag daarna al geleverd. Prijzen zijn na mijn menig voordelig.

zie boven staand

Hartog

Alleen maar goed.

Leo

Gisteren besteld.
Vanmorgen al binnen.
Je kan online de status van je bestelling volgen .
Top.

Rene

Zeer snelle en kostenloze levering, goede prijs

T.de Vries

Prima snelle levering

Ruud T.

Ook ik kan alleen maar zeggen dat het allemaal prima verlopen is. Van begin tot eind zoals het hoort.

Je kunt op hun website een geheugenscan doen, zodat je zeker weet dat je het juiste geheugen hebt.

jj van Brenk

S,midags auto accu bestelt om half 3 de volgende morgen om 9 uur . ging de bel aan de deur en daar was de koerier
met mijn nieuwe accu sneller kan haast niet veel lof voor deze zaak...
met mijn nieuwe accu sneller kan haast niet veel lof voor deze zaak van mij een dikke 10 groet joop

Hammie

Gelden maar twee woorden voor:Uitmuntend Uitmuntend

Klantvriendelijk voor de telefoon
Ongevraagd nuttige tips voor installatie
Uitmuntende prijs/kwaliteitsverhouding

Ik zou het tot nu toe echt niet weten

A. Starrenburg

Dit bedrijf verdient een dikke 10!
Ik had een accu besteld, deze werd de volgende morgen al afgeleverd door een speciale koerier.
Voorafgaand werd ik door SMS berichten op de hoogte...
Dit bedrijf verdient een dikke 10!
Voorafgaand werd ik door SMS berichten op de hoogte gehouden.