John Bogers

Snel, accuraat, uitstekend product, erg blij mee

peter

Accu besteld, en op tijd geleverd. prima!

Anthonius,J. Verkerk

Ik heb mijn bestelling netjes en keurig op tijd aan huis ontvangen.
Prima, zeer tevreden.

Wim Gerrits

Zeer snelle service. prima kwaliteit.

Brand

Heb geen klachten en zo hoort het ook!

Rocky Van Wilgen

Met het bedrijf zelf geen probleem. Maar het bedrijf wat het vervoert. Wat een gasten!! Accu bij de buren geleverd tot nu toe geen probleem. Alleen geen briefje in de bus. Dus ik wist niet waar het... Met het bedrijf zelf geen probleem. Maar het bedrijf wat het vervoert. Wat een gasten!! Accu bij de buren geleverd tot nu toe geen probleem. Alleen geen briefje in de bus. Dus ik wist niet waar het was afgeleverd. Ik bellen met het vervoersbedrijf. Was die dwaas te lam om te bellen naar de chauffeur om te vragen waar hij de accu had geleverd. Ik moest maar wachten tot maandag. Het was vrijdag toen de accu was geleverd. Wat een klantvriendelijkheid zeg. Uiteindelijk heb ik de accu op nr 17 gevonden. Ik woon zelf op nr 5. Ik werk zelf in de transport en zo gaan wij iig niet met klanten om.

Frank

Goed telefonisch advies, klasse producten, perfecte levering aan huis! Ik ben zeer tevreden!! Ook prijstechnisch klasse! Kortom uit de kunst!!! Ik beveel deze accuservice zeker aan!!!

Esther

Een product ontvangen wat niet bleek te werken voor onze telefoons. Heel vervelend. Weet niet of het aan het apparaatje zelf of aan de telefoon lag. Toen ik hier een melding van maakte kreeg ik heel... Een product ontvangen wat niet bleek te werken voor onze telefoons. Heel vervelend. Weet niet of het aan het apparaatje zelf of aan de telefoon lag. Toen ik hier een melding van maakte kreeg ik heel netjes mailtjes terug. Na wat vragen stellen en het product terugsturen heb ik mijn geld terug gekregen! Hele goede service!

h. de Jong

Het door mij bestelde artikel werd snel en goed geleverd