Robbi vlietstra

Kering snel en no nonsens
Ga zo door

Jan Paauw

Super! Doen wat ze moeten doen goed en doen net dat stapje verder! Goede levering, goede producten, goede service. gewoon top!

B. Lengers

Snelle afhandeling bestelling. Nu de terugbetaling van het aankoopbedrag nog na retour zending.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw review, we stellen dit zeer op prijs.
Bedankt voor uw review, we stellen dit zeer op prijs.
In overleg met u hebben we de kabel omgeruild voor een nieuwe omdat we niet zeker wisten of het aan de kabel lag. Jammer genoeg was er niks mis met de door ons geleverde producten maar lag het aan uw Samsung toestel.
Uiteraard krijgt u het volledige aankoopbedrag terug. Dit is inmiddels teruggestort op uw rekening.
We vinden het zeer spijtig dat het niet werkt met uw telefoon. Uiteraard hadden we dat liever anders gezien.

J.J. van Wijngaarden

Ja,ik heb de 8 GB Geheugen in mijn Computer hij werkt perfect zelfs wordt mijn Computer NIET méér zo extreem warm Hij is Zelfs beter geworden want voorheen kon ik bepaalde dingen niet zien op... Ja,ik heb de 8 GB Geheugen in mijn Computer hij werkt perfect zelfs wordt mijn Computer NIET méér zo extreem warm Hij is Zelfs beter geworden want voorheen kon ik bepaalde dingen niet zien op Internet omdat de Computer niet genoeg aan geheugen had nu kan ik alles Zien zelfs makkelijker en zelfs Sneller dat Hij nu werkt mijn Computer echt een TOP Product gekocht bij dit Bedrijf

Sneller werken ,en wordt niet zo Extreem Warm meer je kan zelfs meer zien op internet wat je voorheen NIET kon zien met bepaalde progamma´s

Er zijn bijna Geen verbeter Punten die ik zie zou wel iets makkelijker zijn als je beter kon zien Precies welke Producten je erbij kan kopen dit als laatste aangeven a.u.b verders is het echt een T... Er zijn bijna Geen verbeter Punten die ik zie zou wel iets makkelijker zijn als je beter kon zien Precies welke Producten je erbij kan kopen dit als laatste aangeven a.u.b verders is het echt een T O P Product die 8 GB geheugen ik ga straks voor maximale 16 GB dan kan er niks meer mis gaan met mijn Computer dat gebeurd nu al niet meer.

Frank Schmetz

TOP service !

F. Beerman

Klantvriendelijk

Sterk dat jullie precies konden aangeven wat ik nodig had. Na jullie feedback heb ik besteld en werkt het geheugen feilloos. Vakwerk

Geen verbeterpunten, overzichtelijke site gekoppeld aan vakmensen werkt meer dan uitstekend

JN Plomp

Net als de eerste keer dat ik een accu had besteld (voor een ander vervoermiddel overigens) was hij binnen 24 uur in huis.
De aantekening welke ik had doorgegeven i.v.m. de bezorging (niet bij...
De aantekening welke ik had doorgegeven i.v.m. de bezorging (niet bij de buren) was keurig overgenomen op alle stickers.
Als ik weer een keer een accu nodig heb, zal ik hem zeker bij jullie bestellen.

hermanvanderheide

Mensen het kan niet beter

Emiel

Uitstekend

uitstekend advies en bij bestelling word ik net op de hoogte gehouden van de levering.