Chris

Klantvriendelijk maar niet redelijk in compensatie na leveren defect.product.

Het product werd defect geleverd en ik heb tot op heden mijn aankoop.bedrag nog niet retour.

Klantvriendelijkheid ontbreekt niet maar pragmatisme en klantenbinding daar valt nof wel winst in te behalen. Bij een plaatsvervangend product na levering defect moeilijk gaan doen om 2 euro terwijl... Klantvriendelijkheid ontbreekt niet maar pragmatisme en klantenbinding daar valt nof wel winst in te behalen. Bij een plaatsvervangend product na levering defect moeilijk gaan doen om 2 euro terwijl retourneren mij ook geld kost is natuurlijk te zot voor service.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw review, we stellen dit zeer op prijs.
Ten eerste vinden we de gang van zaken zeer spijtig! Het afhandelen had beter gekund en het product had niet defect geleverd mogen zijn....
Bedankt voor uw review, we stellen dit zeer op prijs.
In geval van een defect product kunnen we dit omruilen voor eenzelfde product. Ruilen voor een ander product is vaak ook geen probleem maar indien het nieuwe product duurder is, is de procedure dat we het prijsverschil doorbereken.
Ik ben het met u eens dat 2 Euro prijsverschil niet de moeite is om over te debatteren maar dit zijn wel de marges op een product van nog geen 15 Euro.
U heeft ervoor gekozen om het aankoopbedrag teruggestort te krijgen wat uiteraard ook geen probleem is. We hebben dit snel administratief in orde gemaakt voor u.
We vinden het erg jammer dat u ons op andere punten zoals "Snelheid levering", "Bestelgemak", "Info over verloop order", enz. ook slechte scores geeft, zonder deze toe te lichten. We proberen altijd te leren van de feedback van onze klanten.

Leo Pos

Een hele snelle en effectieve service van dit bedrijf. Daar waren we heel blij mee.

Koeten

Een accu besteld.

willem

Alleen maar een groot compliment voor de levering en de afhandeling ook nadat het product niet volgens verwachting voldeed werdt ik heel netjes behandeld en twee dagen later lag er een nieuw... Alleen maar een groot compliment voor de levering en de afhandeling ook nadat het product niet volgens verwachting voldeed werdt ik heel netjes behandeld en twee dagen later lag er een nieuw metertje in de bus zonder problemen kompliment is echt wel op zijn plaats bedankt

Dick Benkhard

Intern geheugen besteld, zelf foute gekozen die werkte niet, een telefoontje en ik werd goed geholpen met het juiste advies en ik kon het zo omruilen. nog heel snel geleverd ook

ron maljers

Snelle levering, prima communicatie, goed product

P.Gillesse

Geweldig ik was eerst wat huiverig om een accu online te kopen maar ik ben om .
prima service , prima geholpen ongekend in deze tijd

Handelsonderneming Ton Goossens

Gewoon een goede, goedkope en betrouwbare leverancier! bestel hier altijd mijn accu's.

lex

Duidelijk, snel en voordelig.

L.M. Sluijmer

Erg slecht

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw review, we stellen dit zeer op prijs.
Allereerst onze excuses voor de gang van zaken. We vinden het zeer spijtig dat de zending tijdens transport beschadigd is geraakt. Alhoewel dit niet vaak voorkomt, kan het jammer genoeg toch gebeuren.
Uiteraard hebben we direct, in overleg met u, een vervangende accu verstuurd. Dat de aflevering daarvan ook niet soepel verliep, valt niet goed te praten.
We proberen hiervan te leren zodat het in de toekomst niet meer voor kan komen.
Nogmaals bedankt voor uw feedback en onze excuses voor het ongemak.