Hans Plukker - Colpas

Zeer goed prijs.
Eerste keer bestelling bij Phonestore.nl
Zeer snelle levering.
Zeer goed prijs.
Andere firma's hanteren prijzen ( voor exact hetzelfde product ) welke 30 euro hoger liggen ( zwanenhals microfoon voor
parrot )

Rudy Aerts

Uitstekend.

Heutz

Ik heb online een bestelling gedaan en bij de opmerking geschreven met de vraag of het de juiste accu was voor de scootmobiel. daar heb ik netjes antwoord opgehad via een mailtje en de bestelling is... Ik heb online een bestelling gedaan en bij de opmerking geschreven met de vraag of het de juiste accu was voor de scootmobiel. daar heb ik netjes antwoord opgehad via een mailtje en de bestelling is netjes geleverd!
Ik heb nog wel een tip voor het verzendbedrijf om er op te zetten dat het doosje een zware inhoud heeft, ik kan me voorstellen dat iemand zich daar lelijk mee kan vergissen bij het optillen. De doos was ook stuk gescheurd vandaar me opmerking hierover! IK ben zeer tevreden en bedankt voor de goede zorgen hiervan.

Jeroen

Al jaren hofleverancier!

ES-connect

Al eerder product gekocht, ook nu weer helemaal top (heldere communicatie en snel)

Jos egberink

Goede begeleiding, snelle levering.

Marco Koers

Snelle levering. Goedkoop

snelle levering

Johannes

Binnen 24 uur ontvangen, installatie op de laptop 5 minuten.
Werk prima.

Levertijd binnen 24 uur.

Aad Koene

Keurige en snelle levering van goede kwaliteit met een uitstekende prijs

Deesigner

Uitstekende service, support en een snelle levering