K. Jansen

Uitstekende prijs en meer dan een uitstekende service. Een aanrader.

Iustekende info, vragen worden snel en adequaat beantwoord.

Veltink

Uitstekende service met goede telefonische ondersteuning.
Levering erg snel ook op zaterdag zoals was toegezegd.

Accountrick Financial & ICT Services

Efficiente en correcte levering met een kleine leuke verrassing

De Vries

Prima ervaring. Doen wat belooft wordt.

Ron de Meulder

Prima service voor een zeer goede prijs. Accu besteld en keurig binnen 24 uur geleverd, op zaterdag nog wel, dat zie niet overal. Bezorgdienst was zeer vriendelijk en behulpzaam. Accudienst een... Prima service voor een zeer goede prijs. Accu besteld en keurig binnen 24 uur geleverd, op zaterdag nog wel, dat zie niet overal. Bezorgdienst was zeer vriendelijk en behulpzaam. Accudienst een absolute aanrader!

Christina

Prima service. Bestelling volgende dag keurig ontvangen. Ik had alleen de verkeerde accu besteld, een mail gestuurd en werd keurig opgebeld. De volgende dag kwam de koerier de goede accu brengen en... Prima service. Bestelling volgende dag keurig ontvangen. Ik had alleen de verkeerde accu besteld, een mail gestuurd en werd keurig opgebeld. De volgende dag kwam de koerier de goede accu brengen en nam de verkeerde weer mee. Top service.

Abdel

Vandaag bestellen is morgen ontvangen. Prima. Voor mij triplex AAA. Leuke presentje ontvangen voor oude jaarsavond.

P.R.

Goede website, zowel wat betreft de informatie als de navigatie. Prijs/kwaliteit is prima.

John Schenk

Snelle service. Goed product. Raad het iedereen aan.

Ferry

Eerste zending zoekgeraakt en daarna zeer correcte behandeling door het bedrijf en ook snelle verzending van opnieuw toegestuurde tweede pakketje