LJ

Duidelijk site met de juiste informatie en lage prijzen.
Snelle levering en je wordt netjes op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.

Johnny

Goede prijs, snelle service

D&I Holland

Prettige en snelle samenwerking. Ik kom spoedig met een nieuwe bestelling voor een andere laptop.

Goede tooling voor geheugen selecteren/advies. snelle verzending. Geen aftersales nodig gehad. Erg tevreden, en ik kom terug.

1.Onderzoek of er voor andere hardware onderdelen ook een selectie tooling te maken is (en bijbehorende kosten natuurlijk) 2. vermeld op de pakbon ook de info die in de orderbevestiging wordt... 1.Onderzoek of er voor andere hardware onderdelen ook een selectie tooling te maken is (en bijbehorende kosten natuurlijk) 2. vermeld op de pakbon ook de info die in de orderbevestiging wordt verzonden (zoals de btw) zodat dit al op papier staat bij aankomst.

Koster René

Helemaal top, bestellen en volgende dag binnen

Wim

Goede service en nog betere support bij vragen naar het geleverde product.

Leo Bink

Ik bestel regelmatig bij Accudienst. Ik ben altijd heel erg tevreden.
Het is gemakkelijk het goede model accu te vinden. De prijs is prima en afspraken worden netjes nagekomen.
Ook...
Ik bestel regelmatig bij Accudienst. Ik ben altijd heel erg tevreden.
Ook instructies voor de koerier worden netjes uitgevoerd.

Aftersales is ook uitstekend en zeer behulpzaam.

E. Westerbrink

Super site!! duidelijk overzichtelijk!! zeker nog meer bestellen hier!! Top!!

Super site!! duidelijk overzichtelijk!! zeker nog meer bestellen hier!! Top!!

arjan

Alles is uitstekend: assortiment, prijs, gemak, snelheid. de volgende werkdag werd mijn accu afgeleverd op de plek die ik had opgegeven omdat ik niet thuis was. super gemakkelijk. ik kan werkelijk... Alles is uitstekend: assortiment, prijs, gemak, snelheid. de volgende werkdag werd mijn accu afgeleverd op de plek die ik had opgegeven omdat ik niet thuis was. super gemakkelijk. ik kan werkelijk geen negatieve punten noemen.

Rob van Neer Bestratingen

Goed en snel.

J. Klaver

Bestellen en verzendgegevens snel en correct, levering zelfs wat vroeger dan verwacht. Twee accu's besteld die keurig afgeleverd zijn. Prijstechnisch interessant omdat er geen verborgen... Bestellen en verzendgegevens snel en correct, levering zelfs wat vroeger dan verwacht. Twee accu's besteld die keurig afgeleverd zijn. Prijstechnisch interessant omdat er geen verborgen verzendkosten zijn. Een topper dus.