W.R. van Teeseling

Uitstekend, doet wat het moet doen.

JH

Waar je voor gaat gemakkelijk op te zoeken, en duidelijke uitleg

N.M.Hilgevoord

Goed overzicht, concurrerende prijzen, ook nog eens gratis verzending, in no time met goede informatie over bestelling en ontvangst. Internet zoals internet bedoeld is. Dusdanig positief, dat ik... Goed overzicht, concurrerende prijzen, ook nog eens gratis verzending, in no time met goede informatie over bestelling en ontvangst. Internet zoals internet bedoeld is. Dusdanig positief, dat ik inmiddels tweede accu heb besteld
(en ontvangen). Zo kan het dus ook.

Laurentius

Supersnelle service, hartelijk dank!

Braakhuis

Bij back order graag reactie dat later geleverd wordt. 1e week geen levering geen reactie.
2 contact op moeten nemen. Uiteindelijk netjes geleverd.

Jan Peijnenburg

Voor de eerste keer van Uw bedrijf gebruik gemaakt.
Voor de eerste keer van Uw bedrijf gebruik gemaakt.
Ik kocht een defect toetsenbord voor mijn Dell.Het klopte allemaal, van bestelling tot (de andere dag).Sterkste punt,tijdens bestelling een chat met een van Uw medewerkers voor nog een enkele vraag.

Alleen maar positief

Alleen maar positief. Alles klopt van bestelling tot (de andere dag) aflevering.
Ook de prijs klopt.

Ik zal zeker Uw bedrijf aanbevelen bij iedereen

N. J. van den Hout

Eigenlijk geen negatieve punten, product werkt goed.

Degelijk en snel.

Website vernieuwen, nieuwe look o.i.d.

Roderick Stoffels

Website is overzichtelijk en gewenste artikelen zijn dus snel en eenvoudig te vinden. Bestel- en betaalprocedure idem dito.
Vervolgens is mijn bestelling met het bestelde artikel binnen 24 uur...
Vervolgens is mijn bestelling met het bestelde artikel binnen 24 uur thuis afgeleverd.

BKp

Zéér betrouwbare Web winkel, vandaag besteld is inderdaad morgen thuis !!!