Barbara

Ik had een verkeerde accu besteld bleek acheraf nadat de accu al in huis was (de + en - polen zaten tegengesteld).
Gebeld en accudienst heeft er direct voor gezorgd dat de accu de volgende dag werd omgeruild voor de goede accu.
Ik kreeg zelfs restitutie van het verschil in accuprijs, zonder te vragen werd dat gemeld, top!
Perfecte service!

Esmee Rouwhof

Het hoesje van mijn Samsung S5 ging binnen 6 weken kapot. Ik heb het hoesje retour mogen sturen en kreeg binnen twee weken een nieuwe. Ilse van de klantenservice was er vriendelijk en hield mij goed... Het hoesje van mijn Samsung S5 ging binnen 6 weken kapot. Ik heb het hoesje retour mogen sturen en kreeg binnen twee weken een nieuwe. Ilse van de klantenservice was er vriendelijk en hield mij goed op de hoogte. Het enige nadeel vond ik dat ik zelf de verzendkosten van mijn retourzending heb moeten betalen.

P.H.Steufmehl

Snelle en correcte afhandeling en de levering van het product wat ik had besteld

Arjan van der Voorde

Goede snelle service.

Steyn Van Lent

Perfect!

de Piet

Accu volgende dag in huis.
Op gezwollen accu uit onze logitech one gesloopt, door instructie film te volgen.
Accu geplaatst en hij gaat weer jaren meee
Geweldig, heel blij

r. van emmerik

Zeer professioneel behandeld ,vriendelijk en service perfect

Homepagedesign.nl

Snelle levering, goede service.

Ze werken actief mee om de verzendkosten zo laag mogelijk te houden.
Zo kon ik twee afzonderlijke orders laten samenvoegen.

Een defect artikel werd op voorhand al opnieuw...
Ze werken actief mee om de verzendkosten zo laag mogelijk te houden.
Zo kon ik twee afzonderlijke orders laten samenvoegen.

Een defect artikel werd op voorhand al opnieuw verzonden. Retourneren hoefde pas later.
Het verzenden van het vervangend artikel werd gecombineerd met een nieuwe bestelling, zodat ik voor die nieuwe bestelling geen verzendkosten hoefde te betalen.

Kortom. Super flexibel

Betalen dmv afterpay

Hennie

Een vmf motoraccu besteld maar een numax accu geleverd.
Zal het ook wel goed doen maar is toch niet het zelfde.
Dus als je wat besteld kun je wel eens wat anders krijgen

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor je review, we stellen je feedback zeer op prijs.
Je hebt helemaal gelijk! Het kan niet de bedoeling zijn dat we zo maar een ander merk accu leveren. Onze excuses voor het ongemak....
Bedankt voor je review, we stellen je feedback zeer op prijs.
Inmiddels hebben we contact met je gehad om het een en ander door te nemen.
We hopen dat je nu toch tevreden bent, zo niet dan horen wij dat graag.