B.G. Brinkhuis

Zeer prettig

Cor van Alphen

Heel eenvoudig de geheugencheck op de laptop uitgevoerd en Kingston 4GB 1600MHz SODIMM 1.35V besteld voor een zeer scherpe prijs. Via berichten op je telefoon word je keurig op de hoogte gehouden... Heel eenvoudig de geheugencheck op de laptop uitgevoerd en Kingston 4GB 1600MHz SODIMM 1.35V besteld voor een zeer scherpe prijs. Via berichten op je telefoon word je keurig op de hoogte gehouden van het order/bestelproces. Al met al dus veel gemak, scherpe prijs en snelle levering! Volgende keer weer MAPP voor mij.

R.A. Sandee

Bestelling keurig bezorgd op de afgesproken tijd, die ik op track en trace kon volgen.
Bedankt ervoor.

Leen Ruttens

Ondanks het leveringsprobleem wegens een nieuwe straat ben ik zeer tevreden over de efficiëntie waarmee het werd rechtgezet! En de kleine attentie in mijn pakket doet me plezier!

Nico de Groot

Werd uitstekend geholpen aan de telefoon, t.b.v. het product en de levering was super snel.

Anneke Mikkers

Ik heb bij Accudienst een druppellader besteld voor mijn motor. Werd de volgende dag al bezorgd en ik werd goed op de hoogte gehouden van de vordering van mijn bestelling.

Gert Kloekke

Scherpe prijzen, enorm assortiment en snelle levering. Ook handig dat je aan kunt geven wat de vervoerder met het pakketje moet doen voor het geval niemand thuis is, bijv. de bestelling op een... Scherpe prijzen, enorm assortiment en snelle levering. Ook handig dat je aan kunt geven wat de vervoerder met het pakketje moet doen voor het geval niemand thuis is, bijv. de bestelling op een vooraf aangegeven plek achterlaten.

Stefan

Goede prijs kwaliteit en snelle levering

Erik

Duidelijke info op de site, maar ook over besteltraject en levering (dmv SMS)

Frans van den Bersselaar

Duidelijke en functionele website. Prima en snelle reactie op vragen per email. Dit was mijn ca. 8e bestelling hier. Steeds goed geholpen.

Duidelijke website en goede begeleiding.

Ik zou het niet weten....