Kevin

Snelle levering. Goede service en prima prijs

Wim

Goeie duidelijke website, dat vergemakkelijkt het zoeken naar een accu, snelle levering. Ik ben dik tevreden.

albertus van embden

De tweede keer gebruikt van gemaakt een compliment voor de snelle service

P.A v Brummelen

Het geheugen wat ik besteld heb is goed
werk snel en eenvoudig

Marcel Viergever

Zeer goede ervaring!!! De accu werd de volgende dag al geleverd. Een echte aan rader !!!

J.G.Thomas

Het bedrijf heb ik gebeld nadat ik twee tegenstijdige teksten tegen kwam in het webformulier. (wanneer gratis en wanner niet). Dit via een telefonisch contact correct opgelost en er is aandacht voor... Het bedrijf heb ik gebeld nadat ik twee tegenstijdige teksten tegen kwam in het webformulier. (wanneer gratis en wanner niet). Dit via een telefonisch contact correct opgelost en er is aandacht voor ge weest.

Paul Hufman

Snel & betrouwbaar tegen redelijke prijs.

Gijs Meurs

De auto gegevens invullen en de beschrijvingen van de aanbevolen accu's lezen, keuze gemaakt aan de hand van de duidelijke beschrijving en besteld. Snelle levering, accu opladen voor het inbouwen... De auto gegevens invullen en de beschrijvingen van de aanbevolen accu's lezen, keuze gemaakt aan de hand van de duidelijke beschrijving en besteld. Snelle levering, accu opladen voor het inbouwen en klaar voor gebruik. En het mooiste van alles, goedkoop want het is zonder verzendkosten. De norm vanaf gratis verzending staat ook duidelijk op de site vermeld. Kortom super.

Taxibedrijf Call-Taxi

Alles volgens afspraak geregeld en ook nog het + afschermkapje nagestuurd zonder betaling, deze was waarschijnlijk bij de bodedienst verloren gegaan. ????