Frans van Heeswijk Holding VB

Supersnelle levering en scherpe prijs. Prettig en adequaat telefonisch contact.

H.Kraaijeveld

Snelle levering en hele nette prijs !

frank en zo

Soms wat te veel invulwerk enzo , en weer een password erbij

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor je review! Altijd leuk om te horen dat we er weer een tevreden klant bij hebben :)
De bestelprocedure hebben we geprobeerd zo simpel mogelijk te maken, waarbij alleen de hoogst noodzakelijke gegevens verplicht zijn om in te vullen. Het is dan ook niet nodig om een account aan te maken of password op te geven. We vinden het jammer dat dit niet duidelijk voor je was. Je opmerking wordt in ieder geval meegenomen om te kijken hoe we het kunnen verbeteren.
De meeste accu's zijn voor veel toepassingen geschikt . Daardoor is het onmogelijk om een specifieke installatiehandleiding voor elke toepassing mee te sturen. Mocht je er niet uit komen dan staan we uiteraard direct klaar met advies!
Veel plezier van de accu en graag tot een volgende keer! :)

J.Zandman

Eerste keer een accu besteld. Prijs was doorslaggevend.
Er is geleverd wat ik

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw review meneer Zandman, we stellen dit zeer op prijs. Ook fijn om te horen dat u ons aanraadt! :)
De bij u geleverde accu is absoluut 100% nieuw en ongebruikt. Wij krijgen...
De bij u geleverde accu is absoluut 100% nieuw en ongebruikt. Wij krijgen wekelijks nieuwe voorraad binnen van de Varta F17 accu. Wij verkopen geen gebruikte accu's! Er kunnen hooguit kleine sporen aanwezig zijn op de polen, dit komt door het laden van de accu.
De datum in het kunststof is niet de productiedatum van de accu. Deze datum is de productiedatum van de bak zelf. Veel bakken worden voor meerdere modellen accu's gebruikt.
Inmiddels hebben we contact met u gehad om het een en ander uit te leggen. Gelukkig bent u tevreden en werkt te accu perfect! Veel plezier van de accu en graag tot een volgende keer.

Simon Lindhout

Artikel heeft niet de goede afmetingen

Kleij

Voor derde keer accu besteld en alles weer super geregeld ??????????

Amanda van Marion

Prettig